Fiyat artışlarımız tüketiciyi üzmeyecek
Posta Gazetesi’nde yayınlanan sigorta sayfası ‘Fiyat artışlarımız tüketiciyi üzmeyecek” başlığını taşıyor. HDI Sigorta Genel Müdürü Ceyhan Hancıoğlu’nun Türkiye’de yaşanan ekonomik çalkantılar ve bunun sigorta sektörüne olan yansımalarını değerlendirdiği haberde artan hasar maliyetlerinin sigorta poliçelerinde fiyat artışlarını zorunlu kıldığına dikkat çekiliyor. Hancıoğlu ise, “Vatandaşımızın fiyat artışları ile olan mücadelesine destek olmak kaydıyla ama makul maliyet artışlarını da yansıtmak zorunda olduğumuzu şimdiden söylemek zorundayım” yorumunu yapıyor.
CAN KANTAR’ın YAZISI: Sigortalılar ne yapmalı?
Sigortamedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar, bu hafta Posta Gazetesi’nde çıkan köşe yazısı “Sigortalılar ne yapmalı?” başlığını taşıyor. Kantar yazısında, kaybedilenin yerine konulmasının çok zor olduğu bir döneme girildiğine vurgu yaparak, “Özellikle sabit gelirli vatandaşlarımız için bu durum çok daha kritik.
Diğer taraftan riskler artarak sürüyor. Depremler, yangınlar, seller, dolular ve en önemlisi sağlık sorunları devam ediyor. Özellikle sağlık konusunda sosyal güvencesi olmayan ya da özel sağlık sigortası bulunmayanları çok zor günler bekliyor. Bunun için sigorta daha da önemli hale geldi” değerlendirmesini yapıyor.