25 Kasım 2024, Pazartesi
spot_img

“KIRILIR MIRILIR” cep telefonu sigortası Vodafone uygulamasında

Anadolu Sigorta, Vodafone ile önemli bir iş birliğini hayata geçirerek, “Vodafone Yanımda” uygulaması üzerinden, yeni nesil sigortacılık markası Juno’nun “Kırılır Mırılır” cep telefonu sigortasının satışına başladı.

Dijitalleşme çalışmalarıyla müşterilerinin hayatını kolaylaştıran yenilikler sunmaya devam eden Anadolu Sigorta, Vodafone ile önemli bir iş birliğini hayata geçirdi. 16 milyonu aşkın dijital müşteri sayısına sahip Vodafone ve Vodafone Sigorta Aracılık Hizmetleri aracılığıyla online kanallardan sigorta ürünlerinin satışına başlayan Anadolu Sigorta, bu iş birliğinin ilk adımı olarak, “Vodafone Yanımda” uygulaması üzerinden yeni nesil sigortacılık markası Juno’nun “Kırılır Mırılır” cep telefonu sigortasını satışa sundu.

Anadolu Sigorta, “Kırılır Mırılır” sigorta poliçesi ile telefon ekranının kırılması sonucunda; ekranda ve ekrana entegre parçalarda doğrudan meydana gelecek hasarlar karşısında parçaların onarımını veya değişimini poliçe süresince iki kere karşılıyor. Yeni nesil mobil cihazlarda meydana gelen zararların yüzde 90’ından fazlasının, ekran kırılmasına bağlı olarak gerçekleşmesi nedeniyle sadece ekran kırılması teminatı sunulan ürünün fiyatı da oldukça rekabetçi bir seviyede yer alıyor. Uçtan uca dijital bir hizmet akışı sunmayı hedefleyen ürün teminatı kapsamında; cihazların onarım için servise iletilmesi ve sonrasında sigortalıya iadesi işlemleri, İstanbul ili içinde kurye ile, diğer illerde ise anlaşmalı kargo firması tarafından en hızlı şekilde gerçekleşiyor.

“Vodafone ile iş birliğimiz, sigorta ürünlerine ilişkin farkındalığı artıracak”

Vodafone ile gerçekleştirdikleri bu iş birliğinin uzun soluklu olmasını hedeflediklerini ve her iki şirketin faaliyet alanlarında birbirini tamamlayan ürünlerle genişleyebileceğini belirten Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Kerem Erberk; “Temelini attığımız bu iş birliğinin takip eden dönemde özellikle 18-35 yaş arası gençlerin sigorta ürünleriyle tanışmasında ve sigorta ürünlerine ilişkin farkındalığın artmasında katkısı olacağını düşünüyoruz. Özellikle Juno markamız ile sunulacak, dijital deneyimi, hizmetleri ve tasarımıyla ayrışan ürünlere süreklilik kazandırmak istiyoruz. Bu ürünlerin Vodafone gibi geniş kitlelere ulaşan kurumsal paydaşlarımızın dijital raflarında yer edinerek sigortalılık bilincini artırmasını umuyoruz” diye konuştu.

24 milyon mobil ve 1.2 milyonun üzerinde sabit genişbant abonesi olan Vodafone Türkiye, müşterilerine dijital ortamda ayrıcalıklı sigorta teklifleri sunmak amacıyla 2021 Mart ayında Vodafone Sigorta Aracılık Hizmetleri A.Ş.’yi kurduğunu duyurmuştu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER