28 Nisan 2024, Pazar
spot_img

‘Daha geniş teminat seçenekleri sunacağız’

Yenilikçi ürünlerle ve  yeni teminatlarla adından  söz ettiren  Magdeburger Sigorta, 2022’de de iddialı. Magdeburger Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Kamil Demirel, “Yenilikçi ürünlerle 2022’de de sigortalıların yanında yer alacağız” diyor.

SİGORTAMEDYA ÖZEL

Magdeburger Sigorta, hayat dışı sigorta sektöründe bu yıl yenilikçi ürünlerle ve klasik ürünlerdeki yeni teminatlarla adından sıkça söz ettiren şirketlerin başında geliyor.  Kaskoda değer kaybı teminatı, genişletilmiş ihtiyari mali mesuliyet (İMM) teminatı,  Dopdolu Sigorta, Tamamlayıcı Sağlık Sigortası (TSS) Sınırsız Paketi, Can Dostum Sigortası, Cep T sigortası vb. şirketin ilgi çeken ürün ve teminatlarının başında geliyor. Hayatımız Sigortalı Dergisi olarak, Magdeburger Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Kamil Demirel’le bir röportaj yaptık. Magdeburger Sigorta ile ilgili 2022 yılı beklentileri üzerine konuştuğumuz Demirel, “Yenilikçi ürünlerle, sigortalının yanında yer alacağız; 2022’nin önemli bir oyuncusu olacağız” diyor.

Sigortalıya daha geniş teminat seçenekleri sunacağız

Önceliklerinin, sigortalılara gerçek fayda sağlayan, kullanışlı sigorta ürünleri ve geniş teminat seçenekleri sunmak olduğunu belirten Demirel, “2022’de mevcut ürünlerimizde genişletişmiş teminatlar yanı sıra, Drone Sigortası’ndan sonra, gelişen teknolojiye ve yaşam şeklimize uyum sağlayan diğer yenilikçi ürünler ile sigortalılarımızın yanında olmaya devam etmek en büyük hedefimiz” diyor. 2022 yılında da trendin sağlık sigortaları yönünde olacağını, vurgulayan Demirel, bununla birlikte geleneksel ürünlerin yanı sıra farklı ihtiyaçları karşılayacak yeni ürünlerin de sektöre katkı sağlayacağını öngördüklerini söylüyor.

Acentelere yöresel kampanya lezzetleri 

Demirel’den öğrendiğimize göre, Magdeburger Sigorta, 2022’de acentelere desteğini de sürdürecek. Şirket, acentelerin gelirlerini artırmak üzere tasarlanan ‘Kazanç Sepeti’ kampanyasını, acenteler ve bölge müdürlüklerinden gelen talepler sonucunda güncellemiş ve ülkenin her noktasındaki acentenin kazanacağı şekilde yöreselleştirilmiş. Acentelerin, söz konusu uygulamayı ‘Yöresel Kampanya Lezzetleri’ olarak adlandırdığını ifade eden Demirel, “Bu ifade bizim de çok hoşumuza gitti ve kampanyamızı bu şekilde isimlendirdik. Nisan ayında çeyrekler halinde başladığımız kampanyaya, acentelerin ilgisi bir hayli yüksek oldu ve kampanya katılım oranı yüzde 68 olarak gerçekleşti. Sonraki çeyrekte ise bu oran yüzde 71’e çıktı” diyor. Acente ve bölge müdürlüğü çalışanlarına yönelik düzenlenen Meksika ve Belgrad kampanyasının tüm hızıyla devam ettiğini ifade eden Demirel, “Hedefimiz, hem kazandıran, hem eğlendiren yeni kampanyalar dizayn edip, acentelerimiz ve çalışanlarımızın motivasyonunu üst seviyeye çıkarmak” diye konuşuyor. 

Çalışanlarla ilişkilerimizin odağında ‘sevgi’ yer alıyor

Magdeburger Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Kamil Demirel, Magdeburger Sigorta’nın çalışanları ile ilişkileri konusunda şunları söylüyor: “Şirket olarak tüm kadromuz birbirine oldukça bağlı ve yüksek enerjiye sahip bir ekip. 2021 yılında Gençlik Yürüyüşü ve 5G felsefemizi hayata geçirdik. 5G felsefemizde, ‘Güçlü ekip, güçlü iletişim, güçlü hizmet, güçlü ürün ve güçlü acente’ diyor ve tüm bu yaklaşımlarda odağımıza sevgiyi koyuyoruz. Son dönemlerde yaşadığımız gelişmelerin ışığında çalışanlarımızın maaşlarında, kasım ayından itibaren alacakları maaşlara yansıyacak şekilde iyileştirme gerçekleştirdik. 2022 Ocak ayında ise yine enflasyon oranına ve çalışanlarımızın performanslarına bağlı olarak ücret artışları gerçekleştireceğiz.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER