Adınız Soyadınız : Özlem S….
Tarih:07-11-2014
Mail adresiniz: s…@hotmail.com
Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: ZURICH SİGORTA
Şikayet Mesajınız: Duş kabinin altından gelen su banyo kapıma ve alt komşunun tavanına zarar verdiği için ZURICH SİGORTA ya başvurdum eksper bir tesisatcı- bilir kişi çağırıp fiyat olmamızı pazarlık yapmamızı istedi. Dedikleri gibi tesisatçı geldi sorunu görmek için duş kabinini söktü ve raporunu hazırladı ama sigorta bugün aradı yardımcı olamayacagız sigortanız karşılamıyor dedi. Ben de soruyorum Onlara kendi duş teknemin altını açıp ben mi çürüttüm, alt komşunun tavanına aksın diye ben mi tesisata fayansa hasar verdim, kendi kapımı ben mi şişirdim. Ayrıca benimle dalgamı geçiyorsunuz madem karşılamıyordu duşa kabini niye söktürdüünüz. Yağmurun altında tesisatcı-bilir kişilerden uygun fiyat almak için boşunamı gezdim ben, demirbaşları kapsamayacaksa neyi kapsayacak. Sizin siğortacılık anlayışınız bukadar işte.Kusura bakmayın ben hakkımı yedirtmem kimseye o size sunulan raporlardaki sorunların hepsi ya çözülecek ya çözülecek başka yolu yok bunun yada REKLAMIN İYİSİ KÖTÜSÜ OLMAZMIŞ diyerek reklamınızı yapmaya devam edeceğim bilginize.
BURADAN SESLENİYORUM zurıch sigortayı TERCİH ETMEYİN DETAYLI BİLGİ İÇİN s…@hotmail.com DAN BANA ULAŞIN İTİNA İLE ZURICH SİGORTA HAKKIN DA SİZE DETAYLI BİLGİ VERİRİM (ZURICH SİGORTA imiş ben buna gülerim benim hakkımı gaspeden sigortadan sigortamı olur muş)
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.
Tarih : 2010-1-1
Adınız : ASLI
Soyadınız : AKPINAR
e-mail Adresiniz : gercekce@yahoo.com
Poliçeniz : 7973455
Şikayet Detayı :
20/09/2013 tarihinde evimin içinden geçen temiz su borularında oluşan çatlama sebebiyle evimin içine su akmaya başladı . Konuyla ilgili olarak evim için daha öncesinden yaptırmış olduğum konut sigortam olduğundan durumu . Ancak gelen tesisatçı yapacağı tadilat sırasında kartonpiyere hasar oluşursa sigorta şirketinin karşılayıp karşılamayacağını bilmediğini o yüzden de bu hasar için hasar dosyası açtırmamız gerektiği bilgisini verdi , Bu durumda eksperin gelip görmesini uygun gördük ve tesisatçıyı gönderdik. Akıntının başlangıcından 4 gün sonra(24 /09/2013) eksper evimize geldi. Ancak o dönemde suyun akmasını haliyle kendi imkanlarımızla geçici olarak durdurduk. Akmış olan su ve pas haliyle eksper gelene kadar kurudu ve geldiğinde önceden oluşmuş görüntüsü meydana geldi.
Eksperin gelmesiyle herşeyin sonuca ulaşmasını beklerken aksine daha fena sonuçlarla karşılaştık. Gelen eksper duvar dışından geçen boruların oluşturacağı hasarı sigorta şirketinin karşılamayacağını buna kalorifer borularının da dahil olduğunu bu boruların ancak duvar içinden geçerse sigorta şirketi tarafından karşılanacağını belirtti. Zürich sigorta neden baştan bununla ilgili bir eksper göndermiyordu. Bulunduğum bina 20 yıllık bir bina olup temiz su borularının eve girişi duvar içinden değil. Benim 240 TL’ye yaptırmış olduğum sözde güvencem beni bu konuda bile korumuyorsa ne için koruyacaktı çok merak ediyorum.
bu hasarı bizim karşılayıp faturayı gönderemizi ardından değişim yapılacak boruyu atmamamızı( günün hatırası olarak halen evimde durmaktadır) tekrar geleceklerini söyleyerek gittiler.
Hasar yaptırıldı , fatura ilgili firmaya gönderildi ve sonuç beklenmeye başladım. Tabi sözde sigorta şirketi lütfedip durumdan bir haber dahi vermedi. Su damlatan bir boruyu gördükleri halde hasarın önceden kaynaklı olduğu algısı ise akla mantığa sığmayacak kadar büyük bir saçmalık zira ben bu sigortayı mart 2013 de yaptırdım. Hasar ise 6 ay sonra oluşuyor.
ŞİMDİ SORARIM 6 AY BOYUNCA AKLİ DENGESİ YERİNDE HANGİ İNSAN OĞLU BÖYLE BİR RİSK İLE BEKLER YA DA 300 TL YE MALOLABİLECEK BİR HASAR İÇİN 240 TL LİK BİR SİGORTA YAPTIRIR.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.
Tarih : 2010-12-8
Adınız : Ferdi
Soyadınız : Turan
e-mail Adresiniz : duogs@hotmail.com
Poliçeniz : zurich sigorta (Teknokask) – 32941 Dosya
Şikayet Detayı :
Teknokask tarafından sigortalanan istanbul bilişim aş den aldığım Toshiba Sattelite P505 marka model bilgisayarımı hasarından ötürü 27 temmuzda teslim ettim.
O günden bu yana Laptobum tamir olup gelmedi, her aradığımda ayrı bahanelerle, sürekli olarak bekletiliyorum. Hasarı ödemeyeceklerini söylemiyorlar fakat hasarı onarması gereken firma bir ay daha parça çin beklemem gerektiğini söylüyor. Bu bilgisayarı imal etmek 1 yılmı sürüyorda bir parçası için 1 ay bekletiliyorum tabi ondan önceki 3 ayı saymazsak. Bu durumdan fazlasıyla şikayetçiyim, ve mağdurum.
Durumu yargıya aktarmadan bir çözüm bulunmasını istiyorum. Satıcı ve tamirci firma olan İstanbul Bilişim ve tenokask, yargı yoluan gerek kalmadığını 10 gün içerisinde tamirin biteceğini söylediği halde kaç 10 gün geçtiğini ben bile sayamıyorum. Laptobun garantisi orada bitecek ve sadece 3 ay kullanabildim. Bumudur müşteri memnuniyeti anlayışınız, bumudur ilkeli çalışmanız, müşterinin parasını alıp sonra çileden çıkarmakmı vizyonunuz?
Biri lütfen beni bigilendirsin. Herkes bilgilensin. Teşekkürler.
Dosya numarası 32941 –
Mağdur Ferdi Turan.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.