5 Mayıs 2024, Pazar
spot_img

Sompo Sigorta’dan dijital asistan “Sensei”  

Sompo Sigorta, dijital dönüşüm kapsamında yapay zeka tabanlı Chatbot projesi Sensei’yi hizmete sundu. İş süreçlerini kolaylaştırmak ve müşteri taleplerini sonuca ulaştırmak için çağrı merkezi ile entegre çalışacak Sompo Sensei, 7/24 ulaşılabilen dijital bir asistan görevi üstlenecek.

Sompo Sigorta’nın dijital dönüşüm kapsamında hayata geçirdiği yeni chatbot uygulaması Sompo Sensei, müşterinin hareketlerini takip ederek uygun alanlara yönlendirme ve proaktif çözümler sunma özellikleriyle ön plana çıkıyor.

Japonca’da “usta, öğretmen” anlamına gelen Sensei, Sompo Sigorta müşterilerinin hizmet alma sürecini hızlandıracak, hizmet kalitesini artıracak ve 7/24 ulaşılabilen dijital bir asistan görevi üstlenecek.

Sompo Sensei kullanıcılara destek olacak

Sompo Sensei, dijital platformları bütünsel bakış açısıyla ele alarak müşterilerin dijital yolculuklarındaki tüm sigorta ihtiyaçlarında yol gösteriyor ve yaşadıkları deneyimi iyileştirmeyi amaçlıyor. Sensei sayesinde müşteriler, destek alma ihtiyacı duydukları işlemlerinde self-servis olarak hizmet alabiliyor.

www.somposigorta.com.tr adresini ziyaret eden kullanıcılara destek olmak amacıyla hayata geçirilen Chatbot Sensei’nin müşteri sorularını hızlı cevaplandırma, müşterileri ilgili bağlantılara yönlendirme, link verme, sayfalar arasında takip işlevlerinin yanında sohbet etme özelliği de bulunuyor. Yapay zeka desteği sayesinde müşteri ismini öğrenen ve her konuşmada hatırlayan Sompo Sensei, selamlama, düşünme, bekletme, sevinme, cevap bulma, göz kırpma, saygıyla eğilme, güle güle gibi 8 ayrı şekilde 3D olarak tepki verebiliyor. Sompo Sensei, genel sigortacılık hizmetleri kapsamında poliçe teklifi, ürün araştırma, satın alma ve hasar süreçleri gibi konularda da site ziyaretçilerini yönlendirecek.

Dijital dönüşümümüz hızla devam ediyor

Sompo Sigorta Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Orhan, dijital dönüşüm süreçlerinin hız kesmeden sürdüğünü aktararak Chatbot Sensei’nin de bu vizyonun bir parçası olarak hayata geçtiğini söyledi.

Chatbot teknolojisinin yapay zekâ tabanlı bir ürün olduğunu belirten Orhan, “Chatbot’lar, kullanıcıların dijital ortamda mesajlaşma yoluyla bir insan ile yazışır gibi iletişim kurdukları ve bir konuda bilgi alma, işlem yapma gibi çeşitli amaçlarla kullandıkları sohbet robotları olarak tanımlanabilir. Finans, perakende, eğlence, eğitim, sağlık gibi birçok sektörde kullanılıyor. Biz de Sompo Sigorta olarak gelişen dünyaya ayak uydurmak ve sigortacılık işlemlerinde de yeni nesil sigortacılığı bütünleştirmek amacıyla acentelerimizi de gözeterek dijitalleşme çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Sompo Sensei ile hedefimiz, üstün hizmet kalitemizle tüm süreçleri hızlandırarak müşterilerimizi memnun etmek. Dünya genelinde kullanım alanı ve faydaları hızla artan yeni nesil teknolojilerin sigorta sektöründeki öncü takipçisi ve uygulayıcısı olarak, müşterilerimize ve iş ortaklarımıza sunduğumuz hizmet kalitesini sürekli yukarı taşımaya devam edeceğiz” dedi. 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER