Brandverse Awards 2025’te sigortacılık kategorisinde altın ödüle layık görülen Quick Sigorta, dijital iletişimdeki istikrarlı yükselişini bir kez daha kanıtladı.
Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards 2025, 18 Haziran’da Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu. Quick Sigorta, bu yıl SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nün sigortacılık kategorisinde altın ödüle değer görüldü. Böylece şirket, dijital performansındaki yükselişi bir adım daha ileri taşıdı.
50 binden fazla marka hesabı analiz edildi
SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne göre oluşturulan değerlendirmede, 1 Nisan 2024 – 1 Nisan 2025 tarihleri arasında 50 bini aşkın sosyal medya hesabının performansı analiz edildi. Takipçi sayıları, büyüme oranları, paylaşım hacmi, etkileşim türleri ve oranları gibi çok sayıda veri noktası Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla değerlendirildi.
Bronzdan altına uzanan başarı yolculuğu
2023 yılında bronz, 2024 yılında ise gümüş ödül kazanan Quick Sigorta, 2025’te sosyal medya ve dijital stratejilerindeki gelişimini sürdürerek altın ödüle ulaştı. Bu başarı, markanın dijitale verdiği önemin ve veri temelli yaklaşımının sektördeki etkisini bir kez daha ortaya koydu.
“Bu ödül, vizyoner yaklaşımımızın bir yansıması”
Quick Sigorta adına ödülü alan Bütünleşik Pazarlama Direktörü Funda Çakar Deniz, dijitalleşmeye verdikleri önemi şu sözlerle ifade etti:
“Quick Sigorta olarak dijital doğan bir şirket olmanın getirdiği vizyonla, dijital çalışmaları ilk günden bu yana iş ve pazarlama stratejimizin merkezine yerleştirdik. Bu vizyonu hem acentelerimize hem de son kullanıcıya uzanan tüm temas noktalarında bütüncül şekilde uyguluyoruz.”
Aldıkları ödülün, sadece stratejilerinin doğruluğunu değil aynı zamanda yenilikçi ve entegre pazarlama vizyonlarının gücünü de gösterdiğini belirten Deniz, “Başarılarımızın temelinde ilham veren bir vizyon, liderlik anlayışı ve ortak akılla şekillenen stratejik yönetim yer alıyor. Bu anlayışla sadece sigorta sektörüne değil, iş yapış biçimlerine de katkı sunmaya devam edeceğiz” dedi.