Dijital sigorta platformu Sigortam.net, QR hızıyla kasko ve trafik sigortası teklifi dönemini başlattığı projesi ile 4.CX Awards Turkey-Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde “İyi Fikir” ödülünün sahibi oldu.
6 milyon müşteriye hizmet veren dijital sigorta platformu Sigortam.net, müşteri deneyiminde başarılı projelerin ödüllendirildiği Nice Medya tarafından gerçekleştirilen 4’üncü CX AWARDS TURKEY -Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde, QR hızıyla sigorta teklifi alma dönemini başlattığı projesiyle ödüle layık görüldü. Yenilikçi bakış açısıyla dijital sigortacılığa yön veren Sigortam.net, sigorta sektöründe “En İyi Dijital Müşteri Deneyimi” kategorisinde “İyi Fikir” ödülünün sahibi oldu. Sigortam.net CEO’su Bora Uludüz, “Müşteri odaklı vizyonumuzla tasarımdan teknolojiye, müşteri deneyiminden markaya her alanda pek çok yenilik ve ilkleri hayata geçiriyoruz. Müşterilerimize en doğru fiyat, en iyi deneyim ve hizmeti sunmak konusunda kararlıyız. Dijital alışkanlıklarda ve alışveriş davranışlarında büyük değişikliklerin yaşandığı bir dönemde uygulamaya aldığımız QR projemizle ‘İyi Fikir’ ödülünü kazanmak, bizi daha iyisini yapmak konusunda cesaretlendirdi. Zamanın çok kıymetli olduğu bu çağda yeni çözümlerle müşterilerimizin karşısına çıkmaya devam edeceğiz” dedi.
Hem zamandan hem paradan tasarruf
“İyi Fikir” ödülünü kucaklayan QR projesi ile araçlarına kasko ve trafik sigortası yaptırmak isteyen araç sahipleri, ruhsatlarında yer alan bilgileri tek tek doldurmak yerine, ruhsattaki QR kodu akıllı telefonları ile okutarak, gerekli bilgileri otomatik olarak doldurabiliyor. Bu sayede araç sahipleri sigorta teklifi almak için gerekli tüm bilgileri eksiksiz olarak doldurarak, daha az zaman harcıyor.