15 Mayıs 2024, Çarşamba
spot_img

Müşteriler, sigortayı internetten satın almaya hazır

teknoloji1“İnternet, sigortaya da girecek mi girmeyecek mi” tartışmaları sürerken uluslararası danışma firması Accenture’ın yaptığı ve blog sayfasında yayınladığı bir analiz, müşterilerin yüzde 70’nin online sigorta satın almaya hazır olduğunu ortaya koydu.
Bugünün müşterileri, ürün hizmetlerinden daha çok deneyim konusuna dikkat ediyor. Bu değişimin en önemli etkeni ise tüketicilerinin çoğunun online perakende siteleri üzerinden sahip oldukları deneyimlerden kaynaklanıyor. Peki, online perakendeciler bu duruma nasıl bir cevap veriyor? Onlar, bu konuda sofistike analizlerden faydalanarak tüketicilerin beklentilerine dokunmayı hedefliyor.

Tüketicilerin online sigorta satın almaları konusunda herhangi bir istisna yok. Fakat dünya çapında verdiği danışmanlık hizmetleri ile dünyanın en önemli şirketlerini bünyesinde bulunduran Accenture şirketinin yaptığı araştırmaya göre;

  • Sigorta tüketicilerinin yüzde 70’i online sigorta satın almaya hazır
  • Sigorta tüketicilerinin yüzde 80’i ise kişisel müşteri deneyimi yaşatan şirketlere yöneliyor
  • Yüzde 80 oranında müşteriler, kişisel bilgileri kullanılarak üretilecek düşük maliyetli sigorta ürünlerini satın almaya meyil gösteriyor.

Bu araştırmanın ortaya koyduğu bulgular gösteriyor ki şirketler müşterilerinin ne istediğini ve kapasitesini iyi çözümlemeli ve ona göre bir cevap vermeli.

insuranceblog.accenture.com

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER