6 Ekim 2024, Pazar
spot_img

“Müşteri, bize yüz üzerinden yüz verdi”

semabulutluMüşteri deneyimi yaşatmak konusunda en iyi sigorta şirketi olduklarını dile getiren AIG Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Sema Bulutlu, “Türkiye’de müşteri memnuniyet oranımız çok yüksek seviyede, her şey mükemmel gidiyor. Müşteri, bize yüz üzerinden yüz verdi” dedi.

HAYATIMIZ SİGORTALI/ARZU EFEOĞLU

Yurt dışında, Bağımsız Devletler Topluluğu (CIS) ülkelerinin Türkiye üzerinden yönetildiğini belirten AIG Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Sema Bulutlu, Türkiye’nin kendileri için en iyi müşteri deneyimi yaşatmak konusunda bir numara olduğunu belirtti. Bu başarının sebebini, Türkiye’deki yöneticilerin operasyonun en derin seviyelerinde bulunmalarına bağlayan Bulutlu, “Bizde yukarıdaki kişi neyi görüyorsa aşağıdaki kişi de aynı şeyi görüyor gelecek için. Bu sebeple her şey mükemmel gidiyor. Türkiye’deki müşteri memnuniyeti oranlarımız şaşırtıcı derecede yüksek” dedi. Bulutlu, sektöre yönelik görüşlerini, sektörün gündemindeki konulara bakış açılarını SİGORTALI ile paylaştı.

Müşteri memnun kaldığı için soruların tamamı cevaplanıyor

Müşteri memnuniyeti oranlarını ölçmek için özel bir yazılımları olduğunu belirten Bulutlu, müşterilerinin bu yazılıma giriş yaparak AIG Sigorta hakkında derecelendirmeler ve yorumlar yaptıklarını söyledi. Müşterilerin yazılımda bulunan soruları cevaplayarak da görüşlerini bildirdiklerini dile getiren Bulutlu, “Yazılımda müşterilerin görüşlerini ve memnuniyetlerini tam anlamıyla ölçebilmek için çok derin sorular soruluyor. Tabii müşteri AIG’den memnun kaldığı için oturup sonuna kadar bu yazılımdaki bölümleri doldurup, cevaplıyor. Bu da bizim için en güzel geri bildirim oluyor” dedi.

Hasar kanadında proaktif rol oynuyoruz

Bulutlu, bedeni hasarlar konusunda, Türkiye Sigorta Birliği (TSB) Başkanı Ramazan Ülger’in çok detaylı bilgiye sahip olduğunu ve bu konuyu birçok kez dile getirdiğini söyleyerek şirketlerinin bu konuda proaktif rol aldığını belirtti. Bu konuyu sıkı bir şekilde takipettiklerine dikkat çeken Bulutlu, “Tüm haberleri takip ediyoruz. Daha kaza olur olmaz, aracın plakasını, ölen ya da yaralananların listesini alıyoruz ve hemen bir dosya açıyoruz. İhbar gelmesini beklemeden ileriye dönük bir çalışma gerçekleştiriyoruz” şeklinde konuştu.

Bu yöntem sayesinde araya girebilecek aracıların yaşatacağı zaman kaybınıengellediklerini dile getiren Bulutlu, sözlerine şu şekilde devam etti: “Tabii ki bizden önce davrananlar ya da bizim kaçırdığımız olaylar oluyor. Aynı zamanda ‘Bir şey yok’ deyip altı ay sonra zarar vardır diye geri dönüş yapanlar da yok değil. Kesinlikle aracılar olmasın demiyoruz, fakatsektörde lüzumsuz bir masraf artışı var. Müşteri direkt bize başvursa da aynı parayı alacak, herhangi bir şekilde başvursa da aynı parayı alacak, fakat davalar söz konusu olduğunda faizler hasar gününden itibaren hesaplandığı için kabaran hasar ücretleri meydana geliyor.”

Bu durumun müşteri nezdinde bir güvensizlik yarattığını da belirten Bulutlu, sektörün tıkır tıkır hasar ödemesi yaptığını, herhangi bir aksamanın olmadığını da sözlerine ekledi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER