Anadolu Hayat Emeklilik, AMCP (Pazarlama İletişimi Profesyonelleri Derneği) tarafından düzenlenen MarCom Awards ’ta iki ödül kazandı. Sürdürülebilirlik ve Teknoloji Sektörü Hisse Senedi Emeklilik Yatırım Fonları pazarlama iletişimi kampanyası ile Platin ödül alan Anadolu Hayat Emeklilik, Çocuğum için BES ürün lansmanı ile de Altın ödülün sahibi oldu.
Pazarlama İletişimi Profesyonelleri Derneği, AMCP tarafından 2004 yılından bu yana düzenlenen ve dünyanın en geniş katılımlı yaratıcılık yarışması olarak nitelenen MarCom Awards’ta iki ödül birden kazanan Anadolu Hayat Emeklilik, ‘Fon Lansmanı’ kategorisinde ‘Sürdürülebilirlik ve Teknoloji Sektörü Hisse Senedi Emeklilik Yatırım Fonları’ pazarlama iletişimi kampanyası ile ‘Platin Ödül’e, ‘Ürün Lansmanı’ kategorisinde ise ‘Çocuğum için BES’ pazarlama iletişimi kampanyasıyla ‘Altın Ödül’e layık görüldü.
Anadolu Hayat Emeklilik Genel Müdürü Yılmaz Ertürk, 41 ülkeden 6 binin üzerinde başvuru alan MarCom Awards ’tan iki ödülle dönmenin gururunu yaşadıklarını belirterek “Anadolu Hayat Emeklilik olarak kurulduğumuz tarihten bu yana müşterilerimize en iyi, en yenilikçi ürün ve hizmeti sunmak için aralıksız çalışıyoruz. Bu çalışmalarımızın ödülle taçlandırılması motivasyonumuzu daha da artırıyor.” dedi.
Yenilikçi ürünlerimize dikkat çekiyoruz
MarCom Awards’tan pazarlama iletişimi kampanyası ile Platin ödül kazandıkları iki fonu bu yıl hayata geçirdiklerini söyleyen Ertürk, Sürdürülebilirlik Hisse Senedi Emeklilik Yatırım Fonu’nu ise hem kendine hem de dünyanın geleceğine yatırım yapmak isteyen bireysel emeklilik müşterilerine yönelik olarak hizmete sunduklarını aktardı. Ertürk, Teknoloji Sektörü Hisse Senedi Emeklilik Yatırım Fonu ile teknoloji alanında global fırsatlara odaklanmak isteyenler için yeni bir yatırım enstrümanı oluşturmayı hedeflediklerini ifade ederek “Altın ödüle layık görüldüğümüz Çocuğum için BES ise 18 yaş altındaki çocuklara yönelik sunduğumuz, çocuklarının geleceği için birikim yapmak isteyen ebeveynlere erkenden birikime başlama imkânı veren yeni ürünümüz. Bu yenilikçi ürünlerimizin tanıtımı için gerçekleştirdiğimiz pazarlama iletişimi faaliyetlerimizle dikkat çekmekten ve çalışmalarımızın dünya çapındaki projelerin değerlendirildiği, uluslararası platformda düzenlenen bir yarışmada iki ödüle layık görülmesinden mutluluk duyuyoruz” dedi.