29 Nisan 2024, Pazartesi
spot_img

Kasko işimizin ana omurgası, acentelerden gelecek iş fırsatlarına açığız

HDI Sigorta, bölge toplantılarına tüm hızı ile devam ediyor. 15 ilde yapılacak toplantılarda 2023 yılı değerlendirmeleri yapılırken yeni dönem yol haritası da paylaşılacak. Antalya’da yapılan bölge toplantısını yerinde izleme fırsatı bulduk.  HDI Sigorta Genel Müdürü Firuzan İşcan, “Dün, Bugün, Yarın Birlikte Varız” mottosu ile yapılan toplantıda hem 2023 yılını değerlendirdi hem de yeni dönem yol haritasını paylaştı. 

SİGORTAMEDYA ÖZEL

2024 yılının ilk ziyaretlerini depremden en çok etkilenen illerin başında gelen Hatay, Kahramanmaraş, Adıyaman ve Malatya’ya gerçekleştiren HDI Sigorta, bölge ziyaretlerine şubat ve mart aylarında da devam ediyor. “Dün, Bugün, Yarın Birlikte Varız” mottosu ile Bursa, İzmir, Denizli, İstanbul (Avrupa ve Anadolu yakaları), Samsun, Trabzon, Ankara, Konya, Antalya, Adana, Kayseri, Diyarbakır, Kocaeli, Erzurum ve Tekirdağ olmak üzere 15 ilde yapılacak toplantılarda 2023 yılı değerlendirmeleri yapılırken yeni dönem yol haritası da paylaşılacak.

Antalya’da yapılan bölge toplantısını yerinde izleme fırsatı bulduk. Tüm bölge toplantılarında olduğu gibi Antalya’daki acentelerin toplantıya yoğun ilgi gösterdiğini söyleyebilirim.

Bölge toplantıları bizim için önemli

Akra Barut Antalya Oteli’nde HDI Sigorta Akdeniz Bölge Müdürü Tolga Yıldırım‘ın yaptığı açılış konuşması ile başlayan toplantıda söz alan HDI Sigorta Genel Müdürü Firuzan İşcan, bölge toplantılarının önemine vurgu yaparak, “Biz bu toplantılara önem veriyoruz, çünkü yılda bir yaptığımız acenteler toplantımıza sadece belirli sayıda acente katılabiliyor. Bizler bu bölge toplantılarımızla daha çok acentemiz ile yüzyüze gelip onları dinleme fırsatı buluyoruz, çünkü sizlerle uzun ve keyifli bir yola çıktık” dedi.

Bölge toplantılarına deprem bölgesinden başladıklarını ifade eden İşcan, “Üzerinden 1 yıl geçmiş olmasına rağmen birçok sorunun bölgede devam ettiğine tanık olduk. Gördük ki bir yılda iki yılda toparlanabileceğimiz bir durum yok. Bölge acentelerimizle bir araya gelip onların isteklerini not aldık” açıklamasını yaptı. 

Talanx Grubu büyük bir grup

HDI Sigorta Genel Müdürü Firuzan İşcan konuşmasının bir bölümünü HDI Sigorta’nın bağlı bulunduğu Talanx Grubu’nun dünyadaki yatırımları ve bağlı bulunulan HDI International’in Türkiye pazarına olan güveninin altını çizmek için ayırdı. HDI Sigorta’nın bu yolculuğunun bir başarı öyküsü olduğuna vurgu yapan İşcan, “Pazara sonradan girmiş olmasına rağmen diğer şirketlerden pay alarak bugünkü güçlü konumuna sizlerle birlikte gelen HDI Sigorta sektör için bir başarı öyküsüdür. Türkiye ekonomisindeki son gelişmelere de dikkat çeken İşcan, “Pandemi sonrası enflasyon, dövizdeki yükselişler ve faizlerin inip çıkması sigorta sektörünü yakından etkilemiştir. Bizler için önemli olan ön görülebilir bir perspektiftir. Stabil bir ekonomi stratejilerimizi daha doğru yapmamıza neden olacaktır” dedi. 

Yeni fırsatlar için hep birlikte çalışmalıyız

 “Yıl içerisinde kaskoda fiyatlarının enflasyon seviyesi veya biraz altında yüzde 40-45’ler seviyesinde bir artış kaydedeceğini öngörebiliriz. Fakat oto dışında primlerde durum biraz farklı yüzde 100 ve üzeri bir artış bekliyoruz” diyen Genel Müdür İşcan, “Kasko bizim yaptığımız işin ana omurgası ama diğer iş fırsatlarını yakalamak için hep birlikte çalışmalıyız. Acentelerimizden gelecek iş fırsatlarını hep beraber değerlendiririz. Biz acentenin emeğine saygı duyan şirketiz. Beraber bir proje geliştirdiysek yıllar geçse de acentemizin emeğine zarar verecek birşey yapmayız, onu koruruz. Bu nedenle acentelerimiz bu iş fırsatlarını bizlerle rahatça paylaşabilir” dedi. 

İşcan, sözlerini şöyle sürdürdü: “Çok çalkantılı öngörülemez bir dönemi geride bıraktık bundan sonrasında öngörülebilir ve fiyatların yukarı doğru çıktığı bir döneme girdiğimiz söylenebilir. Tüketimin kısılacağı, enflasyon ile mücadele ile üretimlerde düşüşlerin, işsizliğin bir miktar artış göstereceği bir dönem beklentisi var. 26.2 milyar TL prim üretimi, 14 bölgesi, 787 çalışanı, 3500 acentesi, 2 milyon aktif sigortalısı, 1500 tamir Servisi, 1600 anlaşmalı sağlık kurumu ile HDI Sigorta kocaman bir ailedir.”

Teknolojiyi iyi kullanan, güçlü finansal yapıya sahip, sevilen bir marka olmayı hedefliyoruz

HDI Sigorta’nın teknolojiyi yoğun ve etkili kullanan bir şirket olma hedefi ile ilerlediğini kaydeden İşcan, “Teknolojiyi iyi kullanan, çalışanlarını, paydaşlarını, toplumu ve çevreyi önemseyen, güçlü finansallara sahip, sektördeki yerini sağlamlaştıran, sevilen bir marka olmayı hedefliyoruz. Teknik alt yapımızı yeniliyoruz. Şimdiden sizden destek bekliyorum. Bu bizim için önemli… İşler devam ederken, aksatmadan bu değişim ve yenilikleri hayata geçirmek istiyoruz. Bizlere destek olacağınızdan eminim” diyerek sözlerine son verdi.

HDI Sigorta Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Halil Bay

Yeni marka anlaşmalarını yakında açıklayacağız

HDI Sigorta Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Halil Bay ise konuşmasında şirketin yapısı, acentelere için yapılan kampanyalara değindi. Bay, “HDI Sigorta üretiminin yüzde 80’den fazlasını acente kanalından yapan, acenteci güçlü bir şirkettir. HDI Sigorta’nın portföy dağılımında yüzde 43.7’sini kasko oluşturuyor. Kaskoyu ise yüzde 34.3 ile otodışı sigorta branşları, yüzde 19.2 ile trafik sigortası, yüzde 2,8 ile sağlık takip ediyor. Acente kanalı baz alındığında kasko, nakliyat emtia, hukuksal koruma, tarım sigortasında pazar lideriyiz. Ayrıca markalı kasko anlamında sektördeki en etkin iki şirketten biriyiz. Bunu geliştireceğiz yeni marka anlaşmalarını yakında açıklayacağız. Altın KOBİ ve sağlık sigortalarında özel uygulamalarımız özel acente komisyonlarımız olacak. Yurtdışı kampanyalarımızı da genişlettik” dedi.

Organizasyon kapsamında Akdeniz Bölgesi’nde başarı gösteren acenteler plaketlerle ödüllendirildi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER