27 Temmuz 2024, Cumartesi
spot_img

Kanun ile nitelik kazanan acenteliğin itibarı, yönetmeliklerle korunacak

acenteLiberty Sigorta acentesi Çelebiler Sigorta Aracılık Hizmetleri yetkilisi Adnan Çelik, Sigortacılık Kanunu ile çerçevesi çizilen acentelik mesleğinin çıkarılacak yönetmeliklerle saygınlığının korunacağını söyledi.

Ülkemizde sigorta sektöründe hizmet veren yaklaşık 17 bin sigorta acentesi bulunuyor. Çelebiler Sigorta Aracılık Hizmetleri yetkilisi Adnan Çelik, 2007 yılında çıkarılan Sigortacılık Kanunu ile sigortacılık mesleğini kimin, nasıl yapacağının belirlendiğini ve acentelerin nitelik kazandığını söyledi. Liberty Sigorta acentesi olan Adnan Çelik, bu süreçten sonra çıkarılacak yönetmeliklerle eksiklerin giderilerek acentelik mesleğinin itibarı ve saygınlığının korunacağını belirtti.Bir acente şirketi

1998 yılında sigorta acentesi olan bir arkadaşlarının önerisi doğrultusunda kendisiyle ortak olarak sigorta sektörüne giriş yaptıklarını belirten Çelik, Liberty Sigorta’yı ‘bir acente şirketi’ olarak tanımladı ve en büyük avantajının bu vizyonu olduğunu söyledi.

Çelik, “Günümüzde birçok şirketin aksine, acenteyi benimsemiş, acente ile büyümek isteyen bir şirket olması acentenin hissetmek istediği güveni sağlıyor ve şirkete bağlılığını artırıyor” dedi. Çelik, Liberty Sigorta yöneticilerinin de en tepeden en aşağıya kadar acentesine yakın olduğunu belirterek, “Tüm yöneticilerimiz acenteleri ile konuşur, dinler, yakın iletişim içinde olur. Bu da satışını yapmış olduğumuz güven olgusunu bizlere hissettiriyor” şeklinde konuştu.

Müşteri ihtiyacına cevap veren ürünler

Markanın yenilikçi ürünler çıkararak sektörde yeni dinamikler oluşturduğuna dikkat çeken Çelik, Trafik ve Kasko ürünlerini tek bir poliçede sunan ürünleri TrafiKasko’nun da bu dinamiklere en büyük örnek olduğunu dile getirdi.

Çelik, “Müşteri ihtiyaçlarına cevap veren bu ürünler ile acenteler de kazançlarını artırma fırsatı buluyor” ifadelerini kullandı. Çelik, “Liberty Sigorta, TrafiKasko ürünü için ve daha önceden görsel medyada sürücülere mesajlar veren reklamlar sayesinde marka bilinirliğini artırmış, sorulan ve istenen bir marka olma yolunda hızla ilerliyor” şeklinde konuştu.

Sektörün ilk örneği TrafiKasko yaygınlaşacak

Sigorta sektöründe teknolojik gelişmelere hızlı adapte olunarak daha hızlı ürün dizaynı ve satışının sağlanacağını belirten Adnan Çelik, sektörle ilgili değerlendirmelerine şöyle devam etti: “Trafik sigortalarındaki serbest tarife uygulaması ve doğrudan tazmin yöntemine geçiş, bu ürünün ufkunu değiştirerek, şirketlerin bakış açısını da olumlu yöne çekecektir diye düşünüyorum. Hatta bu gelişmeler şirketimizin ürünü, sektörün ilk örneği olan TrafiKasko’nun yaygınlaşmasına yardımcı olacak ve diğer markalarca da benimsenmesini sağlayacak.” SİGORTALI

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER