12 Mayıs 2024, Pazar
spot_img

Europ Assistance Türkiye, operatörlerine eğitim verdi

Europ Assistance Türkiye, operatörlerine verdiği “EAT’de Etkin İletişim ve Farkındalık” başlıklı eğitimde müşteri beklentileri ve müşteri ile iletişim sürecini tecrübe edilmiş olaylarla sundu.

Europ Asistance Türkiye, iş verimliliğini ve kalitesini artırmak adına müşteriler ile iletişime geçen ve müşterilerin problemlerini çözen, gerekli destek ve yardım hizmetini organize eden operatörlerine eğitim verdi. “EAT’de Etkin İletişim ve Farkındalık” isimli eğitim, Europ  Assistance Türkiye Kalite-Eğitim Departmanı ile İletişim Departmanı tarafından ortaklaşa bir çalışma olarak hazırlandı. Eğitim, Europ Assistance Türkiye Satış Pazarlama ve İletişim Müdürü Serpil Akyol Erden tarafından verildi.

İnteraktif bir ortam yaratılabilmesi adına katılımcı sayısı 12’yi geçmeyen gruplar oluşturulan eğitimde müşteri beklentileri, müşteri ile iletişim süreci, iletişimde ses, tonlama ve vurguların önemi üzerinde durulurken anlatım yaşanmış tecrübelere dayandırıldı.

Europ Assistance kıpır kıpır1 IMG_3925

“Motivasyon mutlu çalışan, mutlu müşteri demektir”

Sayın Akyol Erden, eğitimi iletişimin yaratacağı etkinin farkındalığını yaratacak bir akış içinde planladıklarını belirtirken, farkındalığın işini profesyonelce yapan herkese ayrı bir motivasyon sağladığını ifade etti. Erden, sözlerine şöyle devam etti: “Bu motivasyon mutlu çalışan demektir. İşine daha büyük bir istek ve önemle sarılan operatör demektir. Mutlu müşteri demektir. Yardıma ihtiyacı olan bir müşteri karanlık ortamda yolunu bulmaya çalışan yalnız bir kişiyi temsil eder. İşte bu karanlığın içinde operatörümüzün sesi, vurgusu, tonlaması, kullandığı cümleler, müşterinin kendisini güvende hissetmesini sağlıyor, çalıştığı şirkete aidiyetini artırıyor. Bu çalışmayı şirket içi eğitim şeklinde düzenledik. Çünkü örnekler Europ Assistance Türkiye’de yaşanmış tecrübelerden seçildi. Olması gereken çalışma standartları, Europ Assistance Grubu’nun uluslararası kalite standartları baz alınarak hazırlandı. Kalite-Eğitim departmanımızın düzenlediği online sınavlar ile de yaratılan farkındalığın içselleştirilmesi sağlandı. Kısaca; bizbize yapılan, yapılması gereken bu çalışma kalite, eğitim, teknik operasyon ve iletişim ekiplerinin beraberce hazırladığı başarılı bir farkındalık eğitimi oldu.”

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER