29 Nisan 2024, Pazartesi
spot_img

BNP Paribas Cardif Türkiye den engelli vatandaşlara 2 yeni hizmet

iletisimdeengelleriBNP Paribas Cardif Türkiye, engelli vatandaşların hizmet alma kalitesini yükseltecek iki projeye imza atıyor. “İnsanları ve onlar için değerli olanları güvence altına alma” vizyonuyla hareket eden şirket, engelli vatandaşların sigorta faaliyetlerinde karşılaştıkları iletişim sorunlarına yardımcı olmak ve çözümler üretmek amacıyla katıldığı projelerle toplumun her kesimine eşit hizmet sunmayı amaçlıyor.

Engelli müşteriler engelsiz şekilde bilgiye erişebilecekler

BNP Paribas Cardif Türkiye, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü‘nde ilk olarak, görme engelli müşterilerinin sözleşmelerini kolaylıkla okumasını sağlamak üzere, Türkiye Görme Engelliler Derneği işbirliğiyle Braille alfabesiyle hazırlanan Bireysel Emeklilik Sözleşmeleri ve Hayat Sigortası poliçelerini uygulamaya koyuyor. Böylelikle vatandaşlarımız sözleşmelerini yardıma ihtiyaç duymadan okuyarak imzalayabilecekler.

Ayrıca BNP Paribas Cardif Türkiye, Türk Telekom’un İletişimde Engelleri Kaldırıyoruz projesi kapsamında yürüttüğü “Engelsiz Mesaj” uygulamasına katıldı. Böylece, Bireysel Emeklilik Sistemi hakkında bilgi almak ya da BES sözleşmesi yaptırmak veya istek, öneri ve şikayetlerini iletmek isteyen işitme ve konuşma engelli vatandaşlar BNP Paribas Cardif Türkiye’ye 444 43 23 Müşteri İletişim Merkezine mesaj göndererek ulaşabilecek ve aynı şekilde kısa mesajla geri dönüş alabilecekler.

“Engelsiz sigortacılık için kendimizi geliştiremeye devam edeceğiz”

Konuya ilişkin açıklama yapan BNP Paribas Cardif Türkiye Genel Müdürü Cemal Kişmir, hayata geçirilen projelerle engelsiz sigortacılık hizmetinin mümkün olabileceğini görmekten ve kurum olarak bunun içinde yer almaktan mutluluk duyduklarını ifade etti. Kişmir, “Engelli vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştırmanın kamunun olduğu kadar özel sektörün de ana hizmet alanlarından biri olması gerektiğine inanıyoruz. Değişen dünyanın sigortası anlayışımız çerçevesinde tüm müşterilerimizin ihtiyacına yönelik çözümler üretmek ve her kesimden vatandaşımıza eşit hizmet sunmak en önemli önceliğimizdir. Gerek Braille alfabesiyle hazırlanan sözleşme gerekse de Engelsiz Mesaj uygulamasına dahil olmak engelli müşterilerimize sunduğumuz hizmet kalitesini artırmaya yönelik çalışmalarımızın ilk adımları. Bu konuda kendimizi geliştirmeye ve gerekli tüm iyileştirmeleri yapmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER