23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Asistans sektöründe değişim zamanı geldi

Dünyada ve Türkiye’de asistans sektöründe faaliyet gösteren Remed Assistance’ın yeni CEO’su Güven Aykaç oldu. Aykaç, şirketin 26 yıllık tecrübesiyle asistans branşlarında etkin ve doğru iş ortağı olmayı hedeflediklerini belirterek, “Artık Türkiye’de asistans sektöründe değişim zamanının geldiğine inanıyoruz” dedi.

SİGORTAMEDYA ÖZEL

Dünyada ve Türkiye’de asistans sektöründe 1993 yılından bu yana faaliyet gösteren Remed Assistance, uluslararası deneyimini ve alt yapısını yeni yönetimle daha da güçlendirmeyi hedefliyor. Bu kapsamda yeniden yapılanan şirketin CEO’luk görevine 28 yıldır sigorta, asistans ve otomotiv sektörlerinde lokal ve uluslararası firmalarda üst düzey yönetici ve yönetim kurulu üyeliklerinde bulunan Güven Aykaç getirildi. Aykaç, yeni görevini, “Yaşamımda yepyeni bir heyecan, yepyeni bir dönem başlıyor. Ülkemizin en tecrübeli asistans kadrosuyla, yeni teknolojiler ve yaratıcı hizmetlerle 26 yaşındaki genç Remed Assistance’ı 40 yıllık dostum Dr. Selçuk Tiftik ile el ele daha da yüksek zirvelere taşımak için koşmaya başlıyoruz” şeklinde tanımladı.

26 yıllık tecrübe ile mevcut ve değerli sigorta şirketleri ile beraber oluşturabilecek yeni asistans branşlarında etkin ve doğru iş ortağı olmayı hedeflediklerini kaydeden Aykaç, “Farklılık yaratacağımıza inanıyoruz. Artık Türkiye’de asistans sektöründe değişim zamanı geldi. Farklı modeller, farklı hizmetler ve farklı teknolojiler ile bu değişimi sektörümüzle beraber gerçekleştirmeyi hedefliyoruz. Herhangi bir ‘hizmet sağlayıcı’ değil 7/24 sigorta şirketinin en sevilen departmanı gibi çalışmak istiyoruz” dedi.

Operatör değil dosya yöneticisi

Remed Assistance CEO’su Güven Aykaç

Remed’in en büyük özelliğinin uluslararası tecrübesinden kaynaklanan çok yönlü dosya yönetimi olduğunu kaydeden Aykaç, “REMED operasyon çalışanları birer ‘dosya yöneticisi’ olduklarının bilincinde olarak sigortalıların tek noktadan tüm işlemlerini çözmelerini sağlıyor. Müşteri memnuniyetini üst düzeye çıkaran bu özellik, Yol Yardım ve Konut Yardım branşlarında da hizmeti farklılaştırıyor. Uzman Remed dosya yöneticileri, İstanbul, Antalya ve Kahire’den yüz binlerce müşteriye üstün teknoloji desteğiyle kaliteli hizmet sunuyor” dedi.

87 ülkede operasyon gerçekleştirdik

Remed Assistance bugün Türkiye’nin yanında dünyada da tanınan bir marka. Şirket, 68 ülkeden üye şirketleri ve dünya çapında hizmet sağlayıcı ağı ile en geniş network’e sahip uluslararası asistans şirketleri topluluğu olan IAG International Assistance Group-core partner’ı ve hissedarı konumunda. Öte yandan dünyada doğrudan network oluşturarak seyahat asistans sistemlerinde Türkiye’nin en yetkin asistans şirketi olarak faaliyet gösteriyor. Şirketin 87 ülkede operasyon gerçekleştiren bir marka olduğunu belirten Aykaç, “REMED, ülkenin en büyük 500 hizmet ihracatçısından biri. Sadece yerel pazarda değil, diğer ülke vatandaşlarına da tüm dünyada asistans hizmeti veriyor. Bunun yanında tüm asistans hizmetlerinde farklı yaklaşımıyla öne çıkan Remed, ülkemizde de yüzlerce kurumun müşteri ve personeline üst düzey yardım hizmetleri sunuyor. Bir Remed markası olan AVITA çalışan destek hizmetleri, (EAP-Employee Assistance Program) alanında ülke lideri olarak FORTUNE GLOBAL 500 listesinden 51 şirkete hizmet sunuyor” diye konuştu.

Aykaç, Remed’in sunduğu ana hizmetleri Teknik Asistans, Medikal Asistans, Seyahat Asistans, EAP, Etik uyum yönetimi ve sağlık turizmi olarak sıraladı. Remed Assistance’ın hizmetlerini her alandan profesyonelleri kapsayan üstün bir tedarikçi ağı ile sunduğunu kaydeden Aykaç, “Yerel ve uluslararası tüm operasyonlarını, anlaşmalı hastane ve sağlık kuruluşları, çekici ve kurtarıcılar, konut destek ekibi, uzman doktorlar, hava ve kara ambulansları, psikologlar, hukuk danışmanları ve her alandan yüz binlerce profesyoneli kapsayan üstün bir tedarikçi ağı ile dünyanın her noktasında en etkin ve hızlı şekilde yürütüyor” dedi. Bunun yanında Sağlık Turizmi’nin Remed Assistance’ın uzun yıllardır edindiği tecrübe ile müşterilerine sunduğu bir başka hizmet kolu olarak tanımlayan Aykaç, “Yurt içinde veya yurt dışında, tedavi amaçlı seyahat etmeyi düşünen herkes için en doğru seçenekleri önererek tüm süreçte hasta ve ailesi için tam kapsamlı bir rehberlik ve operasyon sunuyoruz” değerlendirmesinde bulundu.

FORTUNE GLOBAL 500’den 51’i REMED müşterisi

Remed’in sunduğu hizmetleri de değerlendiren Aykaç, yol, seyahat ve konut yardımın yanında, diğer hizmetler ile ilgili şu bilgileri verdi: “AVITA, dünyanın dev gruplarına hizmet veriyor. Remed Etik Hat, şirketlerdeki uygunsuzlukların engellenmesinde büyük öneme sahip ‘etik uyum yönetiminde’ tercih edilen bir sistem. Türkiye’nin havayolları, içecek, tekstil, perakende ve diğer pek çok sektöründe lider kuruluşlarına da bu hizmeti Remed sağlıyor. Yine diğer bir markamız olan REMED HEALTH ise, dünyanın birçok ülkesinden ülkemize hasta getirerek tedavi olmalarına olanak sağlıyor. Fransa’dan Gabon’a, Özbekistan’dan Burkina Faso’ya REMED Health markası ülkemizde tedavi olmak isteyen müşterilerine güven veriyor. EGYPT ASSISTANCE, çok yüksek memnuniyet oranlarıyla ödül almış bir diğer REMED şirketi olarak Afrika, Orta Doğu ve Körfez ülkelerine kaliteli hizmetin ulaşmasını sağlıyor.” Aykaç, sözlerini “Sigorta ve asistans sektörlerinde yaşanan sorunları, entegrasyonda yaşanan olumsuzlukları, acente ve broker’ların, en önemlisi sigortalının ne istediğini iyi bilen Remed’liler, hizmet çıtasını sektörün en tepesine yerleştirmeyi amaçlıyor. Daha önce gerçekleştirdiğimiz yüzlerce, oyunu değiştiren projenin çok daha iyilerini sektörle el ele gerçekleştireceğiz. Sigorta sektörümüzün değerli yöneticileri ile yepyeni bir hizmet dünyası oluşturacağız” diye bitirdi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER