Anadolu Sigorta, bu yıl 37’ncisi düzenlenen Kristal Elma’da 4 ödüle layık görüldü. “Var Mi Bi’ Şey?” ve “Kaza Rehberi” kampanyalarıyla 3 Kristal, 1 Gümüş ödülüne layık görülen şirket yaratıcı iletişimdeki gücünü bir kez daha kanıtladı.
Anadolu Sigorta, 100. yılında Reklamcılar Derneği’nin yaratıcı, yaratıcı reklamcılık alanında Türkiye’nin prestijli yarışmalarından biri olan Kristal Elma Ödülleri’nde toplam dört ödüle layık görüldü.Marka; Müşteri odaklı, ürün görünümleri samimi ve güçlü bir dille ürünleriyle kampanyalarıyla dikkatleri üzerine çekmeyi sürdürüyor. Ödüller Anadolu Sigorta adına Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Müdürü Elif Banu Kocaoğlu aldı.
“Var Mi Bi’ Şey?” Kampanyası 2 Kristal, 1 Gümüş Elma kazandı
Anadolu Sigorta’nın Sınırsız İhtiyari Mali Mesuliyet teminatıyla hem sigortalının hem de karşı tarafının zararını karşılayan kasko sunan reklam filmi “Var Mi Bi’ Şey?” , üç farklı kategoride ödüle layık görüldü. Gündelik hayatta kalma karşılaşmaları mizahi bir dille ele alan ve “Sigorta varsa, sorun yok” yaklaşımını sıcak bir üslupla seçen kampanya; Entegre Kampanyalar – Banka, Sigorta ve Finansal Hizmetler ve Film – TV & Sinema / Banka, Sigorta ve Finansal Hizmetler kategorilerinde Kristal Elma , Mizah kullanımı özel yerde ise Gümüş Elma kazandı.
Reklam filmi, Sınırsız İhtiyari Mali Mesuliyet teminatının güvencesinin geniş güvenceyi güçlü bir şekilde vurgulayarak izleyicinin duygusal bağ kurabileceği bir anlatım sundu.
Dikey formatta “Kaza Rehberi”ne de Kristal Elma
Bir kaza sonrasında yaşananlar Anadolu Sigorta’nın Ferdi Kaza Sigortası ürününü tanıtan “Kaza Rehberi” içeriğinde Film – Özel Kategoriler / Dikey Formatta bir Kristal Elma’nın sahibi oldu. Özellikle genç kullanıcıların yoğun olarak yer aldığı TikTok, Reels ve IG Video gibi mecralar için dikey video formatına uygun olarak hazırlanan “Kaza Rehberi” içeriği, markanın ürün faydasını merkeze alan iletişim yaklaşımını da göz önüne serdi.
Anadolu Sigorta’nın Kristal Elma’da elde ettiği başarı, sadece güçlü reklamların saklandığı değil, aynı zamanda bu saklananların ardındaki gerçek müşterilerin kurtuluşuna dayanabilir. “Var Mi Bi’ Şey?” kampanyası, Sınırsız İhtiyari Mali Mesuliyet gibi farklılaştırıcı teminatları ön plana çıkarırken; “Kaza Rehberi” içeriği ise eğlenceli bir dille Tiktok üzerinden ürün teminatları hakkında bilgi veriyor.