Allianz Türkiye, yeni reklam filminde verdiği “Hayat nasıl gelirse gelsin, Allianz bugün, yarın seninle” mesajıyla yaşam boyu müşterilerine destek olduğuna dikkat çekti.
Allianz Türkiye, “İşimiz Yaşamak” isimli yeni reklam filmiyle iyi günde kötü günde “Allianz Seninle” diyor. Bir bebeğin büyürken karşılaşabileceği mutlu ve hüzünlü anların Allianz gözünden yansıtıldığı reklam filminde yeniden yorumlanan “Gelsin Hayat Bildiği Gibi” şarkısı bir ninni tınısıyla başlıyor ve git gide ritmi yükseliyor.
Değer yaratmak önemli
Reklam filmi ile ilgili değerlendirmelerde bulunan Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı “Bir bebeğin, büyüyüp genç bir bireye ve sonrasında ebeveyne dönüşürken karşılaşabileceği kimi zaman mutlu, kimi zaman hüzünlü anları yansıtmaya çalıştığımız yeni reklam filmimizle; hayatlarının her anında müşterilerimizin yanında olduğumuz mesajını perçinlemek istedik. İzleyenlere umut vermesini arzu ettiğimiz reklam filmimizle hayatın içinden, çoğu kişinin aşina olduğu bir kesit sunduk ve ‘iyi günde de kötü günde de seninleyiz’ dedik.” ifadelerini kullandı.
Kırcı, toplum için değer yaratmanın ve müşterilerle bağ kurmanın kendileri için çok önemli olduğuna dikkat çekerek “Kurduğumuz bu bağ sayesinde müşterilerimizin hayatlarının her anında yanlarında olabiliyoruz. Bu güvene layık olmak için gelecekte de müşterilerimizin sağlıklarını, sevdiklerini ve birikimlerini korurken, yanlarında olmaya devam edeceğiz.” dedi.
Çekimleri üç gün süren ve İstanbul’da tamamlanan reklam filminin yönetmenliğini Allianz Türkiye’nin 2019 ve 2020’deki ödüllü filmlerinin de yönetmeni olan Serdar Dönmez üstlendi.
Reklam filmi: