19 Haziran 2024, Çarşamba
spot_img

AHE’ye “Müşterilerine En İyi Deneyimi Sunan Marka” ödülü

Anadolu Hayat Emeklilik, Marketing Türkiye ve Akademetre Research and Strategic Planning tarafından bu yıl 9’uncu kez düzenlenen ALFA Awards’ta “Bireysel Emeklilik” kategorisinin birincisi olarak “Müşterilerine En İyi Deneyimi Sunan Marka” ödülünü kazandı. 

Marketing Türkiye’nin Akademetre Research and Strategic Planning iş ortaklığında gerçekleştirilen ALFA Awards’ın kazananları belli oldu.

Anadolu Hayat Emeklilik, bu yıl 9’uncusu düzenlenen ALFA Awards’ta “Bireysel Emeklilik” kategorisinde “Customer Brand” seçilerek “Müşterilerine En İyi Deneyimi Sunan Marka” olarak ödülünü almaya hak kazandı. Organizasyonda 5’inci kez bu ödülün sahibi olan şirket, müşteri deneyimindeki başarılarını tescillemeyi sürdürüyor.

En iyi deneyimi sunan marka olarak anılmaktan gurur duyuyoruz

Bireysel emeklilik sektörünün 20’inci yılında, müşterilerine en iyi deneyimi sunan marka olarak anılmaktan büyük bir gurur ve mutluluk duyduklarını dile getiren Anadolu Hayat Emeklilik Genel Müdürü Murat Atalay, “Şirket olarak, satış kanallarımızın çeşitliliği sayesinde pek çok platformdan müşterilerimizle iletişim kurmayı sürdürüyoruz. Son dönemlerde dijital dönüşüm yolculuğumuzun bir parçası olarak, artan iş birliklerimiz sayesinde müşterilerimizle daha fazla temas halindeyiz. Geleceklerini düşünerek şimdiden tasarruf yapmak isteyen bireyler, pek çok alternatif aracılığıyla BES müşterisi olabiliyor. Katılımcılarımıza robot fon danışmanları sayesinde fon dağılım haklarını profesyonel portföy yönetim şirketlerine devretme imkânı sunuyoruz. Birikimlerini yatırımcı karakterlerine uygun fonlarda değerlendirebiliyorlar. Yeni teknolojileri iyi kullanan bir marka olarak, sistemdeki katılımcılarımızın memnuniyetlerini artırdığımızı ve süreçlerini pratik hale getirdiğimizi düşünüyoruz. Kazandığımız bu ödül de bize duyulan güvenin bir göstergesi. Önümüzdeki dönemde de müşterilerimize en iyi deneyimi sunan marka olmaya devam etmek için çalışmalarımızı aynı kararlılık ve hızla sürdüreceğiz” dedi.

Kazananlar 12 ilde 1200 kişiyle yüz yüze görüşülerek belirleniyor

Kazananların, Akademetre’nin uluslararası standartlarla oluşturduğu özgün metodolojiyle belirlendiği ALFA Awards’ta, ±2,75 hata paylı, rastlantısal olarak belirlenen Türkiye temsili 12 ilde 1.200 kişiyle yüz yüze görüşülüyor. “Müşterilerin arzu boyutu”, “Markayı deneyimleme istekleri”, “İletişim boyutu”, “İlişki boyutu” ile “Markanın tüketici nezdinde bilinirliği” gibi parametrelerin yer aldığı araştırma 50’nin üstünde kategoride gerçekleştiriliyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER