6 Ekim 2024, Pazar
spot_img

■AxaSigorta…KaskoPoliçem

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENMEMESAJI
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Sayın İlgili,

Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,

Sitenize Sn. GÜNER tarafından yönlendirilen başvuruya ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Konuya ilişkin Sn. GÜNER tarafından Şirketimize yapılan başvuru sonucunda hasar tespit işlemleri için Hazine Müsteşarlığı tarafından yetki belgesi verilmiş eksper görevlendirildiği ve anılan eksper tarafından araç üzerindeki hasarın onarımının mümkün olduğunun tespit edildiği paylaşılmıştır. Konu dosyanın bu çerçevede nihai eksper raporu doğrultusunda sonuçlandırılabileceğini bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,

AXA SİGORTA A.Ş.

Müşteri Hizmetleri Departmanı
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
: 4.7.2014 11:05
: AxaSigorta Müşterisi Hakan Güner tarafında gönderilen şikayet iletisi hk

Merhabalar
AxaSigorta Müşterisi Hakan Güner tarafında gönderilen şikayet/Çözümlenme sorunu iletisi tarafımıza ulaşmıştır.

Şikayet mesajı ile ilgili incelemeleriniz sonrasında yayınlanmasını uygun gördüğünüz çözüm mesajınızın tarafımıza iletimini rica ederiz
Saygılarımızla

Sigortasikayeti.com
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

: hakan güner [mailto:hakanguner_3576@hotmail.com]
: Friday, July 04, 2014 10:39 AM
: 7989047 hasarlı aracım hak..

Tarafınıza iletmiş olduğum şikayetime karşılık olarak  başbakanlık hazine müsteşarlığına bağlı  sigorta eksperinin yazmış olduğu rapor doğrultusunda  ödeme yapılacağını  belirtilmişidir sayın eksperinize  hasar dosyasını 10.000.00 TL  den kapat dediğinizi belirtmemişsinizdir  sayın eksperiniz in aldığı onarım teklifleri 15.000.00 ile 17.000.00  arasıdır sayın eksperi yönlendirmek için çaba sarf etmemiş olsanız   işinin hakkını vereceğinden  şüphe  duymamak dayım   3 tane servisten alınan onarım teklifinde, en uygunu teklifi veren  servis şu anki bulunduğu servistir. Aracımın onarımını  şu anki bulunduğu serviste onartacağımı, yasal olmadığı  halde tazminat tutarını belirli bir miktarın  kabulüne zorlanarak tarafsız olan eksperi yönlendirmemenizi  hak sahibini mağdur bırakmak için alınmış olan alternatif  tekliflerinizi kesinlikle kabul etmeyeceğimi, yapılacak olan araştırmanızın neticesinde servisimin vermiş olduğu alternatif  teklifini kabul etmenizi, kabul  etmediğiniz taktirde  mevcut olan kasko  poliçemden hasar dosyasını açtırıp tazminat tutarının rücu sunu  sağlayacağımı  beyan eder, mağduriyetimin  giderilip  giderilmeyeceği hakkında,  ivedilikle tarafıma  bilgi verilmesini ARZ ederim.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

: Friday, July 04, 2014 9:44 AM

: hakanguner_3576@hotmail.com

: AXA Sigorta Yanıt – CRM:0306602416034

Sayın Hakan GÜNER,

Müşteri Hizmetlerine başvuruda bulunarak şikayetinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Hasar ihbar sonrası yapılan ihbar ile  Hazine Müsteşarlığı tarafından yetkilendirilen Eksperler atanmaktadır. Durum tespiti yaparak hazırladıkları raporu sigorta şirketine sunan eksperler, Başbakanlık Hazine Müsteşarlığı onayı ile yetkilendirilmekte ve sigorta şirketlerinden bağımsız olarak çalışmaktadırlar. Bu aşamadan sonra sigorta şirketine ulaşan rapor doğrultusunda oluşan mevcut hasarınız, poliçenizde yer alan teminatlar ve genel şartlar doğrultusunda değerlendirilmektedir.

Şirketimize ulaşan ihbar doğrultusunda 16.06.2014 tarihinde hasar dosyası açılarak eksper görevlendirildiği, yapılan ekspertiz çalışması neticesinde araç onarımının mümnkün olduğu konu dosyanın eksper raporu doğrultusunda değerlendirileceğini bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla

AXA SİGORTA A.Ş.
Müşteri Hizmetleri Departmanı
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

KONU HAKKINDA  TARAFIMA İVEDİLİKLE  BİLGİ VERİLMESİNİ  ARZ EDERİM

Sayın ilgili

1606 2014  tarihinde Altındağ Fevzi paşa  caddesinde seyir halinde iken  karşı yönden  gelen Renault cango  marka aracın şerit ihlali yapması sonucu  aracımın sol yan kısmına  çarpmasının neticesinde direksiyon hakimiyetimi  kaybedip yolun sağındaki  kaldırıma çıkmam ile   maddi hasarlı trafik kazası meydana gelmiştir aka binin de karşı aracın evraklarının tam olması gözlemlendik den sonra karşılıklı olarak anlaşma sağlanmış ve anlaşmalı tutanak  doldurulmuştur.

Servisim tarafından hasar ihbarında bulunulmuş  ve 7989047  numaralı hasar dosyası  açılmıştır. Aracımdaki hasar tazminatını belirlemek için eksper olarak sayın ufuk kuran atanmış atanan eksperinizin ekspertiz çalışması sonucu  aracımda çıkmış olan ortala 20.000.00  TL lik hasarında ağır hasara tabi tulup mutabakat lı onarım yoluna  gidilmiş ve aracımın bulunduğu servisimden onarım teklifi istenilmiştir mağduriyetimin giderilmesi açısından gerekli olan  onarım teklifi yazılı  kaşeli ve imzalı olarak sayın eksperinize teslim edilmiştir .

Sayın şirketinizin  anlaşmalı olan servislerinden alınmış olan  tekliflerin içerisinde 15.000.00 16.000.00  ve 17.000.00  TL lik onarım teklifi olmasına rağmen  şu anki  bulunduğu servisin vermiş olduğu 15.000.00 tl lik onarım teklifi  kabul görmemiştir şirketinizin anlaşmalı olan bir başka  servisin  vermiş olduğu 10.000.00 TL lik teklifi üzerinden değerlendirme yapılacağı belirtilmek dedir  aracımın hasarını resimler üzerinden yorum yapıp ortala 16.000.00 TL ye  onarılacak olan  aracımı 10.000.00 TL  onarım teklifi veren servislerin onarma şekli merak konusudur.

Sigortalı hak sahiplerinin ve sigorta şirketlerinden menfaat sağlayan  sigortalıların kendi eksperlerinin atama haklarını  bildiğim halde axa sigorta  gibi büyük bir şirketin mağduriyetimi gidereceğine inandığımdan dolayı kendi eksperimi  atama hakkım  kullanılmamıştır  Aracımı hiç tanımadığım güvenmediğim  bir  başka servisimde onartmayacağımı  onarım yapılacaksa su anki bulunduğu servisimde onarılmasını bir mutabakata varılacaksa yine aynı servis de yapılarak  bir an önce mağduriyetimin  giderilmesini beyan eder gereğini arz ederim

Saygılarımla hakan GÜNER

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER