Türkiye Sigorta, dijital platformlarında sunduğu yenilikçi çözümlerle kullanıcı deneyimini geliştirirken mobil uygulaması üzerinden sigortacılık işlemlerini kolaylaştırarak sektörde önemli bir başarıya imza atıyor. 6 milyon indirme sayısına ulaşan uygulama, kullanıcı dostu özellikleriyle dikkat çekiyor.
Türkiye Sigorta, sektörde sunduğu yenilikçi çözümlerin yanı sıra müşteri odaklı yaklaşımını dijital platformlarına da taşıyor. Bireysel Emeklilik, Tamamlayıcı Sağlık Sigortası, Kasko ve Seyahat Sağlık Sigortası gibi ürünleri mobil uygulamasına entegre eden Türkiye Sigorta, kullanıcılarına dijital ortamda kolay bir deneyim sunuyor. Günlük ortalama 200 bin ziyaretçiye sahip olan uygulama, geçtiğimiz yıla göre kullanım oranını yüzde 125 artırarak toplamda 6 milyon indirme sayısına ulaştı. Bir mobil uygulamanın ötesinde, 28 marka ve 36 farklı hizmetle kullanıcı dostu bir uygulama deneyimi sağlıyor. Uygulama, kullanıcıların sadece görüntüleme yapmakla kalmayıp sigortacılık işlemlerini de kolaylıkla gerçekleştirmelerini sağlıyor.
Uygulamanın yeni fonksiyonları hakkında açıklamalarda bulunan Türkiye Sigorta Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Çiğdem Kılıç, “Uygulamamızda yapılan güncellemelerle, müşterilerimiz sigorta işlemlerini hızlıca tamamlayabiliyor. Birikim detaylarını görüntüleme, ara ödeme yapma, hediye BES, katkı payı değişikliği, ödeme vadesi işlemleri, sağlık, araç ve konut poliçelerinin görüntülenmesi gibi işlemler artık kolayca yapılabiliyor. Ayrıca, online doktor randevu hizmeti ile sağlık sigortası kullanıcıları, hastaneye gitmeden istedikleri yerden sağlık hizmetine ulaşabiliyor. Fona Sor uygulaması ise bireysel emeklilik katılımcılarına yatırım fonlarını seçme ve yönetme imkânı sunuyor. Tüm bunların yanı sıra, devir fonksiyonu sayesinde Portföy Yönetim Şirketine 670 milyon TL’lik bir devir gerçekleştirdik” dedi.
Yapılan geliştirmelerin etkilerini de paylaşan Kılıç, “2024 yılı itibariyle sağlık grup ve bireysel tekliflerinin mobil uygulama üzerinden poliçeleşmesiyle 3 bin 279 poliçe yaparak, 50 milyon TL’lik bir tahsilat gerçekleştirdik. Sağlık tazminat taleplerinin yüzde 94,4’ü de mobil uygulama üzerinden alındı, bu da ödeme süreçlerinde büyük bir verimlilik sağladı” diye konuştu.
Kullanıcı ihtiyaçlarına göre sürekli güncellenen Türkiye Sigorta Mobil Uygulaması, dijital platform olmanın ötesine geçerek sektörde güvenilir ve yenilikçi bir yaşam asistanı olarak dikkat çekiyor.
