Koronavirüs sonrası şirketler bir bir evden çalışma yöntemine geçmeye başladı. Tur Assist de çalışan, müşteri ve toplum sağlığını korumak amacıyla evden çalışmaya geçti.
SİGORTAMEDYA
Dünya Sağlık Örgütü tarafından Pandemi ilan edilene Koronavirüs (COVID-19) hakkındaki gelişmeleri yakından takip eden ve bu konuda çalışan sağlığını ön plana koyan Tur Assist, gerekli önlemleri alıyor. Bu noktada uzaktan çalışma alt yapısını hayata geçiren şirket, 7/24 kesintisiz hizmet sağlayan operasyon departmanı sayesinde iş süreçlerini uzaktan çalışma yöntemiyle yürütmeye başladı.
Tur Assist’ten konuyla ilgili yapılan açıklamada, “Operasyon ekibimizin, şu anda evlerine çağrı yönlendirilebilir durumda olup, tüm asistans uygulamalarımıza hiçbir fonksiyonel kayıp olmadan birebir erişim sağlanabilmekte. Tedarik ağımız şu anda eksiksiz olarak hizmet veriyor. Olası bir karantina durumunda, tüm acil talepler için, networkümüzle bölgesel olarak nöbetçi uygulamaları planlanmış bulunmaktayız. Müşterilerimiz, her zaman olduğu gibi aynı akışta 7 gün 24 saat hizmet taleplerinizi sorunsuz bir şekilde iletebilecektir” değerlendirilmesi yapıldı.
Tur Assist Genel Müdürü Nevra Yener de, Tur Assist ailesi olarak çalışanların, müşterilerin ve toplumun sağlığının kendileri için önemli olduğunu belirterek, “Bu nedenle Koronavirüs salgınına karşı ülkemizde alınan tedbirler kapsamında bizde toplumsal sorumluluğumuzu yerine getirerek evden çalışmaya başladık. Tüm hizmet süreçlerimizi “uzaktan çalışma” modeline uyarladığımızı ve faaliyetlerimizin 7/24 kesintisiz bir şekilde devam edeceğini bildirmek isterim. IT ekibimiz başta olmak üzere tüm çalışanlarımıza özverili çalışmaları için tek tek teşekkür ederim” diye konuştu.