Sigortalılar ve sigorta şirketleri arasında iletişim köprüsü kuran SigortaMedya, şikayet platformu www.sigortasikayeti.com.tr ile sorunların en kısa sürede çözülmesini sağlıyor.
Sigortalı ve sigorta şirketi arasındaki en önemli bağı güven oluşturuyor. Güvenen müşteri, aynı zamanda memnun müşteri ve sadık müşteri oluyor. Sigorta şirketleri, vizyonlarını memnun müşteri kitlesi oluşturmak doğrultusunda belirliyor. Ancak her zaman işler yolunda gitmeyebiliyor. Yaşanan anlaşmazlıklar, tüketicilerin şikayetlerini de çeşitli mecralarda dile getirmesi ile sonuçlanıyor. Sigortalı ile sigortacı arasındaki en büyük sorun ise trafik sigortası. Özellikle son dönemde artan fiyatlarıyla trafik sigortasının sigortalı ve sigortacı arasındaki ipleri son derece gerdiğini söylemek mümkün. Ayrıca sigortalı genel olarak bakıldığında hasar sürecindeki ilgi, hasar onarımında memnun kalmama, ödemenin yapılma hızı, ödemenin gerçekleşmemesi, hasarsızlık indiriminden faydalanamama gibi birçok nedenle sigorta şirketi ile karşı karşıya kalıyor.
Hayat dışı (elementer) sigortalardan farklı olarak hayat ve bireysel emeklilik ürünlerinde de sıkıntı yaşadıklarını dile getiren sigortalılar, yanlış şirket ya da sigorta ürününün seçilmesi, genel ve özel şartların okunmaması gibi durumlardan yakınıyorlar. Sigortalılarının memnuniyetini sağlamak ve sıkıntılarını çözüme kavuşturmak için her başvuruya cevap veren sigorta şirketleri ise bu şekilde müşterilerinin güvenini kazanıyor, onlara en iyi hizmeti vermeye çalışıyor.
www.sigortasikayeti.com.tr’de şikayetler tek tıkla çözülüyor
Sigortalı ve sigortacı arasındaki sorunların ilacı ise hızlı ve kesintisiz iletişimin sağlanması. SigortaMedya da bu doğrultuda, şikâyet platformu www.sigortasikayeti.com.tr ile sigortalı ve sigortacı arasında iletişim köprüsü kuruyor; şikayeti olan sigortalı ve müşterilerini kaybetmek istemeyen şirketleri buluşturuyor. Sigortalılar, ürün ve hizmetler konusunda şikâyetlerini yazıyor; SigortaMedya ise sorunların en kısa sürede çözülmesi için şikayetleri, platforma kurumsal üye sigorta şirketlerine ulaştırıyor. Böylelikle sigortalılar zaman kazanırken, sigorta şirketleri de müşteri memnuniyeti yakalamış oluyor. Sigortalının, şikâyetlerini çözüme kavuşturulması için yapması gereken tek şey ise “şikâyet yaz” butonuna tıklamak ve gerekli bilgileri girerek başvurusunu tamamlamak.
Sigortalı, şirketlerden ne bekliyor?
Sigortalı, şirketini tercih ederken de uygun fiyat, tanınan firma olması, poliçe kapsamı, güvenilir olması gibi kriterleri göz etse zaman zaman sorunlar yaşanabiliyor. Sağlık sigortasından kaskoya, konuttan hayata sigortalarına kadar geniş bir yelpaze ile hizmet alan sigortalıların şirketlerden ve hizmetlerin iyileştirilmesinden yana beklentileri de oluyor. Estima Araştırma’nın Sigorta Satın Alma Eğilimleri Araştırması (Haziran 2015) ise bu konuya ışık tutuyor. Sigortalının en büyük beklentisi, sigorta ürünlerinin fiyatlarının daha uygun olması. Ancak gerekli bilgilendirilmelerin yapılması, teminat kapsamının artırılması, kesintileriz az olması gibi birçok beklenti listede yer alıyor.
www.sigortasikayeti.com.tr şikayet platformuna kurumsal üye sigorta şirketleri ve şirketlerin anlaşmalı kurumları ise şöyle sıralanıyor: Allianz, Aksigorta, Axa Sigorta, Ergo Türkiye, Generali Sigorta, HDI Sigorta, Neova Sigorta, Olimpia Oto Camları, RS Servis, Sompo Japan Sigorta.