9 Ekim 2024, Çarşamba
spot_img

Sigortalı, Gulf Sigorta’yla saniyeler içinde iletişim kuracak

Gulf Sigorta, sigortalıların şirketle çok kısa sürede temas etmesini ve canlı destek alabilmesini  sağlayacak ‘WhatsApp/chatbot’ projesi’ni hayata geçirdi. Gulf Sigorta Operasyon Direktörü Rennan Altıntaş, “Gulf Sigorta olarak sigortalılarımıza, gelişmiş müşteri deneyimini tecrübe ettireceğiz” diyor.

ALP SÜER / Hayatımız Sigortalı

Gulf Sigorta, sigortalıların hayatını kolaylaştıracak ve şirketle çok kısa sürede temas etmesini ve canlı destek almasını da sağlayacak, ‘WhatsApp/chatbot projesi’ni hayata geçirdi. Çağrı merkezi ile sunmuş olduğu hizmete WhatsApp iletişim kanalını da ekleyen Gulf Sigorta, müşterilerine her alandan kesintisiz iletişim sunmuş olacak. Şu anda kullanıcı test aşamasında olan proje, temmuz ayının 2’nci haftası sigortalılara hizmet vermeye başlayacak. Gulf Sigorta’nın WhatsApp/chatbot’ projesi ile ilgili sorularımızı yanıtlayan Gulf Sigorta Operasyon Direktörü Rennan Altıntaş, “Sigortalılarımızla etkileşimin kalitesini ve hızını artıracağız. Gulf Sigorta olarak sigortalarımıza en yüksek faydayı sağlayarak, gelişmiş müşteri deneyimini tecrübe ettireceğiz ” diyor.

Sigortalılar ile etkileşimi güçlendirmek istedik

Altıntaş, “WhatsApp/chatbot projesi nasıl doğdu? Bu konuda biraz bilgi verir misiniz?” sorumuza şu yanıtı veriyor:Gulf Sigorta olarak projemizin çıkış noktası, etkileşimlerimizi güçlendirme fikri oldu. Sigortalılarımız ve iş ortaklarımız ile olan iletişimimizi ve temas noktalarımızı artırmak ve dijital ortama taşımak amacıyla projemize başladık. Müşterilerimiz hangi iletişim kanalı ile bize ulaşmak isterse biz de orada olmak istedik.”

Proje kapsamında, öncelikle Gulf Sigorta web sayfası ve whatsapp uygulamasında dijital asistan ‘GİGİ’ ile iletişim ve ulaşılabilirlik hızını daha da artırdıklarını belirten Altıntaş, “GİGİ’yi sadece yapay zekâ ile talep karşılama yöntemi olarak kullanmaktan ziyade, sigortalılarımızın ihtiyaç duyduğu anda chatbot yardımıyla müşteri temsilcilerimizden canlı destek alabilme kanalı olarak da kullanmalarını istiyoruz. Amacımız, sadece otomatik cevaplama ve yapay zekâ kullanılarak talepleri yanıtlamak değil, canlı destekler ile ulaşılabilir olmak, sigortalılarımızın ihtiyaçlarını daha yakından takip etmek ve bu doğrultuda hizmetlerimizi sürekli değiştirerek ve geliştirerek etkin hizmetler sunmak.” Altıntaş, önümüzdeki dönemde de süreçlerdeki yenilikçi dijital dönüşüm ile üretim aşamasından satış sonrası desteğe kadar her anlamda teknolojinin getirdiği avantajlardan faydalanacaklarını söylüyor.

WhatsApp/chatbot’ın sigortalıya faydaları çok

  • •          Sigortalılara, çağrı merkezi ve diğer kanallar dışında da kesintisiz ve kısa sürede iletişim olanağı sunulacak.
  • •          Sigortalının dijital ortamdaki ihtiyaçları doğrultusunda kendisine en yüksek faydayı sağlayarak, ‘Gelişmiş Müşteri Deneyimi’ yaşatılacak.
  • •          Sigortalı, desteğe ihtiyaç duyduğunda, dijital asistan ile etkileşime geçerek taleplerini kolaylıkla, her an iletebilecek.
  • •          Müşteri ile etkileşimin artması, şirketin çözüm üretme hızı ve oranının artmasına da olanak sağlayacak.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER