23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Sigorta sektörünün en değerli markası: Anadolu Sigorta

Geçtiğimiz yıl da listede yer alan Anadolu Sigorta’nın marka değeri, 2017’ye göre yüzde 15 oranında arttı. Marka değerlendirme kuruluşunun, her sene yayımladığı araştırmada, sıralama tablolarında yer alan markaların değeri ISO 10668 standardı doğrultusunda “Hak Bedeli” yöntemi ile hesaplanıyor.

Filiz Tiryakioglu (2)

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, Türkiye’nin en değerli 100 markasının belirlendiği listeyi yayımladı. Türkiye’nin önde gelen markalarının yer aldığı listede 35’inci sırada bulunan Anadolu Sigorta, 154 milyon dolarlık değeriyle sigorta sektörünün en değerli markası oldu. Geçtiğimiz yıl da listede yer alan Anadolu Sigorta’nın marka değeri, 2017’ye göre yüzde 15 oranında arttı.

Marka değerlendirme kuruluşunun, her sene yayımladığı araştırmada, sıralama tablolarında yer alan markaların değeri ISO 10668 standardı doğrultusunda “Hak Bedeli” yöntemi ile hesaplanıyor.

“Türk halkının güveninin simgesi”

Anadolu Sigorta I. Genel Müdür Yardımcısı Filiz Tiryakioğlu, uluslararası ölçekte de prestijli araştırmalarıyla dikkat çeken Brand Finance’ın “Türkiye’nin en değerli 100” araştırmasında her yıl üst sıralarda yer almaktan duydukları memnuniyeti dile getirdi. Anadolu Sigorta’nın her yıl olduğu gibi, bu yıl da marka değerini artırdığına dikkat çeken Tiryakioğlu, “Bu tür araştırmalar, tüketicilerin markamıza olan inancını göstermesi açısından pek çok rakamsal göstergeden çok değerli bizim için. Bu güveninin karşılığını ödemek için tüm enerjimizle çalışıyoruz. Köklü kurumsal ilke ve değerlerimizin ışığında, kendi başarılarımızın sınırlarını zorlamaya ve hepimiz için daha iyi bir gelecek yaratılmasına katkıda bulunmaya devam edeceğiz” dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER