Depremzede acentelerin sigortalılarla etkin iletişim sağlanması ve sigortacılık faaliyetlerinin sağlıklı sürdürülmesi için SEDDK, DASK ve TOBB işbirliği ile yaptırılan konteynerlerden oluşan “Sigorta Danışma Merkezi“nin ikincisi Adıyaman’da teslim edildi.
6 Şubat depremlerinin ardından depremde zarar gören acentelerin sigortalılarla etkin iletişim kurabilmesi ve bu sayede üretim ve hasar yönetim süreçlerinin sağlıklı gerçekleştirilebilmesi adına Doğal Afet Sigortaları Kurumu (DASK) tarafından yaptırılan ve konteynerlerden oluşan Sigorta Danışma Merkezlerinin ikincisi Adıyaman’da açıldı.
Açılışa katılan SEDDK Başkanı Mehmet Akif Eroğlu, SEDDK, DASK ve TOBB işbirliği ile yürütülen projenin depremden etkilenen diğer şehirlerde de hayata geçmeye devam edeceğini aktardı. Eroğlu DASK’ın Adıyaman’daki iletişim ofisini ziyaret ederek bölgedeki acentelerle de bir araya geldi.