23 Nisan 2024, Salı
spot_img

Şemsiye Dergisi’nin NİSAN sayısı yayında!

DEPREM FARKINDALIĞI KONUT SİGORTALARINA OLAN TALEBİ ARTIRDI

Şemsiye Dergisi, Nisan sayısının kapak konusunu depremden sonra ilginin arttığı ‘konut sigorta’larına ayırdı. Kapakta, “Deprem farkındalığı konut sigortalarına olan talebi artırdı” başlığıyla yer alan haberde yaşanan afetlerin sigorta farkındalığına önemli bir katkı yaptığına dikkat çekiliyor. Sigorta sektörü yöneticilerinin ‘Konut sigortaları’ özelinde yaptıkları değerlendirmeleri nisan sayımızdan okuyabilirsiniz.

TEKNOLOJİ SÜRÜCÜLERİN DİKKATİNİ ÇOK FAZLA DAĞITIYOR

Allianz’ın hazırladığı “Sürücü Dikkat Dağıtma Çalışması 2023” raporuna göre araç kullanırken teknolojinin neden olduğu dikkat dağınıklığı kaza riskini yüzde 50 oranında artırıyor. Raporun dikkat çekici detaylarını Şemsiye Dergisi’nin Nisan sayısında okuyabilirsiniz.

DÜNYANIN 2.8 TRİLYON DOLAR KORUMA AÇIĞI VAR

Dünya benzeri görülmemiş bir hızla değişiyor. Değişimin etkisiyle herkesin sağlığı, serveti, gelirleri ve finansal istikrarları üzerindeki riskleri giderek artıyor. Bu noktada dünyanın toplam 2.8 trilyon dolar koruma açığı bulunuyor. Haberle ilgili tüm detayları Nisan sayımızdan okuyabilirsiniz.

AFETLERDE ARACINIZI SİZ DEĞİL SİGORTA DÜŞÜNSÜN

Yaşanan deprem ve sel felaketleri kasko yaptırmanın önemini gözler önüne serdi. Yükselen fiyatlar nedeniyle 2022 yılında kasko yaptırma oranlarında düşüş dikkat çekerken, yaşanan felaketler sonrasında ise toplumda sigorta farkındalığı artmaya başladı. Şemsiye Dergisi’nin Nisan sayısında yer alan ‘Afetlerde aracınızı siz değil sigorta düşünsün’ başlığı ile dikkat çeken haberimizde sigorta şirketlerinin ihtiyaca ve bütçeye göre hazırladığı kasko ürünlerine yer veriliyor. Detaylar Nisan sayımızda…

SİGORTAYERİ’NİN HEDEFİ YILDA 1 MİLYON YENİ MÜŞTERİ

5 yıl içinde sektörün lider insurtech markası olmak için yola çıkan Sigortayeri.com’un hedefi yılda 1 milyon yeni müşteriye ulaşmak. Nisan sayımıza özel bir değerlendirme yapan Sigortayeri Genel Müdürü Ali Gülcan, “Poliçe ve müşteri sayımız artıyor. Yılda 500 bin yeni dijital müşteri edinimine ulaşıyoruz. Hedefimiz bu sayımı 1 milyona çıkarmak” dedi. Sigortayeri’nin gelecek hedefleri ile ilgili tüm detaylar Nisan sayımızda yer alıyor.

Şemsiye Dergisi’nin geçmiş tüm sayılarına ve son sayısına Turkcell Dergilik, Türk Telekom e-dergi, DijitalBasin.com ve SigortaMedya Dergilik üzerinden ÜCRETSİZ ulaşabilirsiniz.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER