Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu’na personel alınacak! Kurumun, Resmi Gazete’de yayımlanan ilanına göre, sigortacılık uzman yardımcılığı için giriş sınavı yapılacak.
Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu duyurdu. Kurumun Resmi Gazete‘de yayımlanan ilanına göre sigortacılık uzman yardımcısı alınacak. Personel alımı için yapılacak giriş sınavı duyurusu yapıldı. Peki, Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu personel alımı başvurusu nasıl yapılır? Sigortacılık uzman yardımcılığı giriş sınavı başvuru şartları ne? İşte detaylar…
BAŞVURULAR NASIL YAPILIR?
Sınav başvuruları 15 Kasım 2021 Pazartesi günü saat 09.00’da başlayıp, 30 Kasım 2021 Salı günü saat 17.00’de sona erecek. Başvurular, Kurumun resmi internet sitesinde (https://www.seddk.gov.tr/) yer alan link üzerinden yapılacak.
İSTENEN BELGELER
Başvurular; Sınav Başvuru Formunun (T.C. Kimlik numarası beyanlı) elektronik ortamda doldurulması, Sınav Başvuru Formunda belirtilen ilgili bölümlere, son üç ay içinde çekilmiş renkli vesikalık fotoğraf, KPSS Sonuç Belgesi barkodlu internet çıktısı, Dil Sınavı Sonuç Belgesi veya barkodlu internet çıktısının yüklenmesi suretiyle tamamlanacak.
Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu personel alımı başvurusu nasıl yapılır? Sigortacılık uzman yardımcılığı giriş sınavı başvuru şartları ne?
Ayrıntılar Vatan Gazetesi‘nde…