RS Servis, 2022 yılını değerlendirmek ve yeni dönem stratejilerini açıklamak üzere Türkiye genelindeki tüm servisleriyle bir toplantı düzenledi.
RS Servis, Türkiye genelinde 61 servis merkezinin katılımıyla bir değerlendirme toplantısı düzenledi. 2022 yılının değerlendirildiği ve yeni dönem stratejilerinin açıklandığı toplantıda konuşan RS Otomotiv Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, “Grup şirketimizin amiral gemisi konumundaki RS Servis, 2022 yılında 200 binden fazla araç ve yedek parçanın onarımını gerçekleştirerek ulaşılması zor bir başarıyı elde etti. Bu başarıda en büyük pay sahibi olan servis merkezlerimize teşekkür ediyoruz. Yeni yılda, 81 ilde 81 bayiye ulaşmayı hedefliyoruz. Ayrıca en az üç ülkede çözüm ortaklarımızla globalleşme adımlarımızı hızlandıracağız.” dedi.
Mobil onarımla 1,2 milyar TL’nin üzerinde tasarruf
Yedek parçada ham madde ve tedarik problemlerinin yaşandığı günümüzde, onarımın önemine dikkat çeken Ünaldı, “57 ilde hizmet veren ve 2022’de bayi sayımızı yüzde 11 artırarak mobil onarımla geçtiğimiz yıl hem sigortacılık hem de otomotiv sektörüne 1,2 milyar TL’den fazla tasarruf sağladık. 14 yılda ülkemize sağladığımız tasarruf katkısı 6 Milyar TL’yi geçmiş durumda ve bunda en büyük pay sahibi olan bayilerimize tekrar teşekkür ediyoruz. Satış sonrası hizmetlerde dünyaya örnek olacak, globalleşen bir değer RS Servis ailesiyle gücümüze güç katmaya devam edeceğiz..” diye konuştu.