3 Mayıs 2024, Cuma
spot_img

RS Servis, acente eğitimleri ile hızına hız katıyor

Türkiye’nin yedi bölgesindeki acentelere mini onarım eğitimleri veren RS Servis’in Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, eğitimlerde acentelerin ve sigortalıların hayatını kolaylaştıracak yenilikleri açıkladı.

RS hayatimiz sigortali

HAYATIMIZ SİGORTALI

RS Servis, Türkiye’nin yedi bölgesindeki acenteleri eğitim toplantısında bir araya getirdi. 10 Ağustos’ta İstanbul’da start alan Mini Onarım eğitim toplantılarında RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, sektöre getirdikleri yenilikleri de ilan etti.

Ünal Ünladı’nın sunumu eşliğinde acenteler ve RS Servis yöneticilerinin bir araya geldiği İstanbul’daki eğitim toplantısına, çevre illerden acenteler de katılım gösterdi. 11 Eylül’de Bursa’da, 12 Eylül’de İzmir’de, 15 Eylül’de Ankara’da, 16 Eylül’de Kayseri’de, 17 Eylül’de Adana’da, 22 Eylül’de Trabzon’da, 23 Eylül’de Antalya’da yapılan toplantılarda, bölgesel olarak tüm Türkiye’deki acentelere RS Servis Mini Onarım Hizmeti ve RS Servis’in sektöre getirdiği, acentelerin ve sigortalıların hayatını kolaylaştıracak yenilikler açıklandı.

unal unaldi“Teknoloji ve hizmetteki yenilikler sektörde yeni bir sayfa açacak”

İstanbul’da gerçekleştirilen eğitim toplantısında Ünal Ünaldı, bir süredir teknoloji ve hizmet alanında yaptıkları Ar-Ge çalışmalarını sonlandırdıklarını belirtti. Ünaldı, Ar-Ge çalışması neticesinde sektöre teknoloji ve hizmet alanlarında birçok yenilik getirdiklerini, bu getirilen yenilikler sayesinde sektörde yeni bir sayfa açılacağını söyledi. Ünaldı, bu yeniliklerin doğrudan hizmet alan sigortalıların ve çözüm ortağı olan acentelerin hayatlarını kolaylaştıracağının altını çizdi.

Getirilen teknolojik yenilikler

RS Servis’in teknolojik yeniliklerini Akıllı Telefon ve Tablet Uygulaması, Web Sayfası Üzerinden Müşterilere Randevu Alma Kolaylığı ve Acente Giriş Portalı olarak üç başlık altında toplayan Ünaldı, yeniliklerin özelliklerini acentelerle paylaştı.

Akıllı Telefon ve Tablet Uygulaması

Ünal Ünaldı, 2012 yılında tanıtımı yapılan iPhone uygulamasının, en yakın RS Servisi’nin nerede olduğunu görüntüleme imkanı sunması, hizmetlerin neler olduğunu göstermesi, araçlarının hasarlı fotoğraflarını göndererek ücretsiz hasar tespiti yapılabilmesi ve en yakın RS Servisi’ne yönlendirilmesi kolaylığı sebebi ile müşterilerden çok olumlu tepkiler aldığını söyledi. Ünaldı, iPad uygulaması ile de gelen müşterilere daha hızlı hizmet vermek, servis atölyesini yönetmek anlamında Mini Onarım ve Mobil Parça iş sürecine çok fazla katma değer sağladıklarını ifade etti.

RS hayatimiz sigortali 2Web Sayfası Üzerinden Müşterilere Randevu Alma Kolaylığı

Ünal Ünaldı, müşterilere www.rsservis.com.tr internet adresleri üzerinden randevu alma kolaylığı sağlandığını belirterek, “İnternet sitemize giren müşterimiz Hasar Tespit ve Randevu ekranına gelerek sigorta şirketi, acente adı, araç plaka numarası, poliçe numarası, poliçe bitiş tarihi, adı, soyadı, telefon numarası, randevu talep ettiği tarihi girip, hasar fotoğraflarını yükleyerek RS Servisi’ne gelmeden randevu alma taleplerini iletebiliyor. Gelen bu randevu talepleri RS Servis Genel Müdürlüğü’nde bir havuzda birleşiyor. Operasyon ve hasar denetim sorumluları bu talepleri tek tek inceliyor ve hasarların Mini Onarım Hizmeti konusu kapsamında (ölçüsel, adetsel limitler; problemin hasar sebebi ile oluşup oluşmadığı) olup olmadığını yorumlayarak müşterilere telefon ile dönüş yapıyor” şeklinde konuştu. Bu sayede zaman sıkıntısı ve uzaklık sebebi ile git-gel yapma problemi olan birçok müşteri için çok kullanışlı bir arayüz tasarladıklarını açıklayan Ünaldı, bu arayüzün özellikle RS Servisi’ne uzak yerde ikamet eden müşteriler ve bu müşterileri yönlendirecek acenteler tarafından etkin olarak kullanılacağına inandığını söyledi.

Acente ve Sigorta Giriş Portalı

RS Servis web sitesine (www.rsservis.com.tr) entegre edilen Acente Giriş Ekranı ile acentelere ve sigorta şirketi yöneticilerine şeffaf, denetlenebilir bir portal sunduklarını ifade eden Ünaldı, “Bu portal sektörde hizmet anlamında yeni bir kapı açacak, hizmetin çok daha kaliteli sunulması anlamında sigortalı ve acentelerin işlerini çok kolay hale getirebilecek” dedi. Ünaldı, Acente Giriş Portalı ile acentelerin hangi müşterilerinin nerede, ne kadar hizmet aldığını ve hizmet sonrası memnuniyet seviyelerini, ayrıca hizmet alamayan müşterilerinin neden hizmet alamadıklarını görüntüleyebileceklerini söyledi.

RS hayatimiz sigortali 1Toplantılarda Acente Giriş Portalı’nın nasıl kullanıldığını örnek ekran görüntüleri ile acentelere anlatan Ünaldı, acentelerin www.rsservis.com.tr web sitesine girerek, kendilerine verilen şifreler ile Acente Giriş Portalı’na giriş yapabildiklerini, bu portalın ana sayfasında en üst kısımda Mobil Parça Onarımı, Mini Onarım, Hasar Onarımı sekmelerini tıklayarak, bu modüllerde verilen hizmetlere anında ulaşabileceklerini açıkladı.

Ünaldı, acentelere yine portalın ana sayfasında yer alan raporlar kısmı ile hangi RS Servisi’nde kaç adet müşteriye ne hizmet verildiğini raporlayabildiklerini de aktardı.

Acente Portalı’nın açılış ekranında arama yapabilmek için filtreleme modülünün bulunduğunu, bu sayede hizmet tarihine, bulunduğu şehre, servis merkezine, bölgeye, verilen hizmet durumuna göre filtreleme yapılabildiğini ifade eden Ünaldı, “Ayrıca Hızlı Erişim sekmesi sayesinde fazla bilgi girmeden yalnızca araç plaka numarasını girilerek, hangi müşteriye ne hizmet verildiği de görüntülenebiliyor” şeklinde konuştu.

Ünaldı, Acente Portal Ana Ekranı’nın hemen alt kısımda kendi müşterilerine ait hizmet alan ya da hizmet alamayan müşterilerin bir listesini hazır olarak görebildiklerini de sözlerine ekledi. Acentelik sektöründe en önemli konunun network ve müşteri portföyü olduğunu söyleyen Ünaldı, müşteri portföyünün artırılması için en önemli argümanın sunulan hizmet kalitesi olduğunu bilerek, Acente Giriş Portalı ile müşterilerinin kasko poliçelerinde sunulan ve en çok akılda kalan hizmet olan Mini Onarım Hizmetini görüntüleyebilmelerinin acenteler için çok kıymetli olduğunu bildirdi.

Örnek bir dosyanın içerisine girildiğindeki detay ekran görüntüsü
Örnek bir dosyanın içerisine girildiğindeki detay ekran görüntüsü

Müşteriler ve iş ortakları RS Servis’e tek numaradan ulaşıyor

RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, Mini Onarım Eğitim toplantılarında hizmet alanında getirilen yenilikleri de katılımcılarla paylaştı. Ünaldı, müşteriler ve tüm iş ortaklarının tek numaradan, (444 40 77) dilediği RS Servisi’ne ulaşabildiğini söyledi. Ünaldı, Mini Onarım Hizmeti ile tüm RS Servislerinin internet protokolü üzerinden tesis edilen bir IP numara marifeti ile birbirine entegre edildiğini, böylelikle müşterilerin yalnızca bulunduğu ilin plaka kod numarasını tuşlayarak genel müdürlük ve tüm RS Servislerine ulaşabileceklerini açıkladı. Ünaldı, sözlerini şöyle sürdürdü: “İşlerimizi en kaliteli çözüm ortakları ile çalışarak, kaliteden taviz vermeyerek yönetiyoruz. Dolayısıyla onarımlarımız kullanılan malzeme ve işçilik hatalarına karşı iki yıl boyunca işlem tekrarı yapmak üzerine garanti kapsamında yer alıyor.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER