RS Otomotiv Grubu, Marmaris’te yaşanan dolu felaketinde ardından hasar gören araçlara boyasız onarım servisi ile destek verdi.
RS Otomotiv Grubu, RS Boyasız Onarım markası ile dolu afetine yakalanan sürücülerin yanında oldu. 2017 ve 2020 yılında İstanbul’da yaşanan dolu yağışında 15 bine yakın aracın dolu hasar onarımını gerçekleştiren RS Otomotiv Grubu, Marmaris’te yaşanan dolu yağışının hemen ardından 150 araç için başvuru aldı ve araçların onarımı için gerekli hazırlıkları tamamladı. RS Boyasız Onarım Marka Başkanı Eray Afet, “Dolu afetinde Muğla’nın Marmaris ilçesinde 1500 aracın hasar gördüğünü tahmin ediyoruz. İlk bir saatte 150’ye yakın başvuru gerçekleşti ve araçların onarımı için servis noktamıza almaya başladık. 2017 ve 2020 yılında yaşanan dolu yağışlarında edindiğimiz tecrübe ile çok hızlı şekilde aksiyon alıp gerekli işlemlere başladık.” dedi.
150’ye yakın başvuru aldık
RS Otomotiv Grubu, 8 Ocak 2022’de Muğla’da yaşanan dolu yağışının ardından, RS Boyasız Onarım markası ile hasarlı araçların onarımı için gerekli hazırlıkları tamamlayarak araç kabulüne başladı. Hasar gören araçların hızlıca yardımına koşan RS Boyasız Onarım Marka Başkanı Eray Afet, dolu yağışı sonrasında 150’ye yakın başvuru aldıklarını ve araçları onarım için kabul etmeye başladıklarını söyledi.
2017 ve 2020’de İstanbul’da yaşanan dolu yağışı sonrasında kısa sürede 15 bin aracın hasar onarımını gerçekleştirerek önemli bir tecrübe edindiklerini aktaran Afet, “Bu tecrübe ile hızlı bir şekilde gerekli hazırlıkları tamamlayıp hasarlı araçları servislerimize almaya başladık. Dolu hasarının boyasız göçük düzeltme tekniği ile onarılması gerektiğini bu vesileyle hatırlatmak istiyoruz.” dedi.
Afet, Marmaris’te etkili olan dolu yağışı sebebiyle ortalama 1500 aracın hasar gördüğünü tahmin ettiklerini belirterek “Tüm Marmaris halkına geçmiş olsun. Dolu yağışlarına karşı alınacak en iyi önlem battaniye değil, kaskodur.” şeklinde konuştu.
Boyasız Göçük Düzeltme nasıl yapılıyor?
Boyasız Göçük Düzeltme Tekniği olarak adlandırılan ve boyanın zarar görmediği göçüklerin, özel el aletleriyle boyaya zarar vermeden onarılmasını sağlayan bu teknik sayesinde, aracın geleneksel yöntemlerle (kaporta ve boya) onarım görmemesi sebebiyle orijinalliği azami düzeyde korunuyor. Bu sayede ikinci el satışlarda bu araçlar için değer düşüklüğü söz konusu olmuyor. Son yıllarda sıkça karşılaşılan dolu yağışları nedeniyle araçlar üzerinde meydana gelen göçüklerin düzeltilmesi için kullanılan teknik, boyasız ve çekiçsiz olarak özel yöntemlerle gerçekleştiriliyor.