6 Mayıs 2024, Pazartesi
spot_img

Ray Sigorta ilk ayda sektörün üç katı büyüdü

Ray Sigorta, 2017 yılının ilk ayına, geçen yılın aynı dönemine göre prim üretiminde yüzde 66 artışla başladı. Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, “Sektör ortalamasının üç katından fazla bir büyüme gerçekleştirdik” dedi.

koray erdogan 2

Ray Sigorta ocak ayı sonunda prim üretimini geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 66 oranında artırarak 74 milyon TL’ye çıkardı. Şirket motor ve motor dışı branşlardaki dengeli portföy yapısını da korumaya devam etti.

Konuyla ilgili açıklamada bulunan Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, şirket olarak kârlı ve istikrarlı büyüme stratejilerinden ödün vermediklerinin altını çizdi. Sektörün geçtiğimiz yıl özellikle trafik branşında yaşanan tartışmalardan çok yorulduğunun altını çizen Erdoğan, “Ray Sigorta olarak yaşanan tartışmalar yerine verimli büyümeye odaklanarak 2016 yılı sonunda prim üretimimizi yaklaşık yüzde 28 oranında artırmayı başardık. Elde ettiğimiz sonuçlar son iki yılda yaptığımız yatırımların geri dönüşlerini almaya başladığımızı kanıtlıyor. 2017 yılında da portföy yapımızdan ödün vermeden, yılın ilk ayındaki prim üretimimizi geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 66 oranında artırarak 74 milyon TL’ye yükseltme başarısını gösterdik. Sektörün aynı dönemdeki prim üretimindeki artışının yüzde 17 olduğunu düşünürsek, sektör ortalamasının üç katından fazla bir büyüme gerçekleştirdiğimizi söyleyebilirim. Bu 2017’ye başarılı bir adımla başladığımızı gösteriyor” dedi.

“Güçlü bir ivme ile başladık, aynı başarı ile tamamlayacağız”

Erdoğan, söz konusu büyümede özellikle yangın branşındaki artan verimliliğin etkili olduğuna dikkat çekerek sözlerini şöyle sürdürdü: “Yangın branşında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 112 büyümenin yanı sıra, kârlı büyüme stratejimizin önemli bileşenleri arasında yer alan ferdi kazada yüzde 27, mühendislik branşında yüzde 23 ve genel zararlarda da yüzde 29 oranında büyümeyi başardık. Nakliyat branşında ise sektör ortalamasının üç katından fazla büyüme sağladık. Sekiz yıllık olarak oluşturduğumuz uzun dönem stratejimizin ilk uygulama yılı olan 2017’de pazar payımızda da önemli oranda bir artış bekliyoruz. Güçlü bir ivme ile başladığımız yılı, aynı başarılarla tamamlamayı hedefliyoruz.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER