Yeni reklam kampanyası ile yeni söylemi “Bugün, Bugünü Yaşa”yı duyuran QNB Sigorta, müşterilerine gelecekte karşılaşabilecekleri zorluklar için şimdiden endişelenmek yerine anı yaşamalarının önemini hatırlatıyor.
QNB Sigorta, yeni reklam kampanyası ile yeni söylemi “Bugün, Bugünü Yaşa”yı duyurdu. Reklam filminde, sigortacılığın sadece ileriye dönük bir planlama olmadığını aynı zamanda bugünün huzurunu ve kafa rahatlığını da içerdiği mesajını veren şirket, “QNB Sigorta, sadece yarın değil şimdi iyi ol, bugün iyi hisset diye var” diyor.
QNB Sigorta’nın sunduğu hizmetlerle müşterilerinin günlük yaşamlarını daha huzurlu, rahat ve keyifli hâle getirmeyi amaçladığı aktarılan reklam filminde, anı yaşamanın önemi ve sigortacılığın sadece gelecek için değil, aynı zamanda şu an için olduğu fikrine de dikkat çekiliyor.
QNB Sigorta “Bugün, Bugünü Yaşa” reklam filmi https://www.youtube.com/watch?v=MXgbYaC2hLY üzerinden izlenebilir.