Posta Gazetesi’nin içeriğini hazırlıyor olmamız bize büyük güç katıyor. O sayfalardan milyonlarca kişiye ulaşabiliyoruz.
Daha önce yazmıştım, tekrar etmekte fayda var. O sayfalar sigorta sektörü için çok önemli bir tüketici kitlesine hitap ediyor. Başka yayın kuruluşları gibi satın alınarak yapılmış bir sayfa değil. Onlarla karıştırmamak gerekiyor. Bizim iş yükümüzü de artırdı.
Sektörün itibarının geri kazanılmasında önemli bir basamaktır Posta. Sektör bu fırsatı değerlendirirse devam edecek, yoksa buna gazete yönetimi karar verecek. İş bu kadar basit.
Posta Gazetesi organik satışı ve okunma oranları ile diğer yayınlara fark atıyor. Sayfaları satın alınan bir gazete olmaktan çıkınca daha önce bu gazete ile çalışmış olan yayın kuruluşlarının temsilcilerinin “Kedi ulaşamadığı ciğere mundar der” misali olumsuz söylemlerde bulunduğunu duyuyorum.
Posta Gazetesi Türkiye’nin en çok okunan gazetesidir. Her yerdedir. Hormonlu satışı yoktur, tamamen organiktir. Posta Gazetesi’ni kötüleyenlere “çok komik duruma düşüyorsunuz” diyorum başka bir şey demiyorum.