NN Hayat ve Emeklilik, ana teması “Yeni Nesil İşler, Süreçler ve Ürünler” olarak belirlenen İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nin (İPZ) Ankara destekçisi oldu.
Marketing Türkiye ve Marketing & Management Institute tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi ( İPZ) Anadolu, 28 Eylül’de Ankara’da gerçekleşti. 9 yıldır aralıksız devam eden ve Türkiye’nin birçok ilini ziyaret eden İPZ Anadolu’nun bu yıl ki ana teması değişen ihtiyaçlar dikkate alınarak “Yeni Nesil İşler, Süreçler ve Ürünler” olarak belirlendi. Yeni dünyanın gereklerine uygun iş yapış biçimlerinin tartışmaya açıldığı İPZ Anadolu’nun Ankara destekçileri NN Hayat ve Emeklilik, Oracle, TKYD, Digital Partners ve TAV İşletme Hizmetleri oldu.
Bugüne kadar binlerce pazarlama profesyonelini ve yüzlerce konuşmacıyı aynı çatı altında buluşturan İPZ Anadolu’ya NN Hayat ve Emeklilik Satış Kanallarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Alper Erdinç de katıldı. Alper Erdinç, “Bilineni Yeniden Tasarlamak” adlı bilgilendirici bir konuşma yaptı. Konuşmasında bireysel emekliliğin hayatın önemli dinamiklerinden biri olduğunu ifade eden Erdinç, “Şu anda her 10 çalışan bir emekliye bakar durumda. Gelecekte her altı çalışan bir emekliye bakar duruma gelecek” dedi.