Kıbrıs’ta faaliyet gösteren Capital Insurance, acentelerine yönelik bir eğitim düzenledi. Müşterinin karşılaştığı sorunlar neticesinde kandırıldığı hissine kapılmaması için ürünlerin teminat kapsamları, tutarları, kapsam dışı halleri ve varsa muafiyet şartları hakkında müşteriye mutlaka bilgi verilmesi gerektiği ifade edildi.
Capital Insurance, 23 Temmuz 2016 Cumartesi günü, Lefkoşa Golden Tulip Hotel’de, müşteri memnuniyetinin ve şirkete olan güvenin artırılmasına yönelik bir eğitim düzenledi. Tüm Capital Bank şubelerinin ve acentelerinin katılımı ile gerçekleşen “Sigorta Branşları ve Uygulamaları” temalı eğitime ilgi oldukça yoğundu.
Capital Insurance Genel Müdürü Ahmet Eraslan, bu eğitimi düzenlemelerinin iki ana amacı olduğunu belirtti. Erarslan eğitimde konuşma yaparak, iki ana unsurun çok önemini vurguladı. Müşteri memnuniyetinin artırılmasının önemine ve şirkete olan güvenin artırılmasına dikkat çekti.
Sigorta sektörüne yönelik mevcut şikayetlerin en büyük sebebinin, satış sırasında müşterinin hangi rizikolarına karşılık nasıl bir teminat aldığı, kapsamı, varsa muafiyet şartları ve riskin gerçekleşmesi durumunda neler yapması gerektiği konusunda bilgilendirilmemesi olduğunu belirten Erarslan, hasar vuku bulduğunda müşterinin karşılaştığı sorunlar neticesinde de kandırıldığı hissine kapıldığını açıkladı. Erarslan, tüm satış temsilcilerinden ürünlerinin pazarlanması ve satışı sırasında, teminat kapsamları, tutarları, kapsam dışı halleri ve varsa muafiyet şartları hakkında müşteriye mutlaka bilgi vermelerini istedi.
Satın aldığı teminat hakkında detaylı bilgilendirilen müşterinin Şirkete olan güven duygusunun artacağını ve hasar sonrası sürprizle karşılaşmayacağı için de müşteri memnuniyeti yüksek bir şirket olacaklarını belirtti.
Araç sigortaları, ferdi kaza sigortaları, hırsızlık, çarpışma ve kasko gibi bir çok konudan bahsedilen eğitim, 9:30 saatlerinde başlayarak, 16:00’a kadar sürdü.
kibrispostasi.com