27 Nisan 2024, Cumartesi
spot_img

‘Müşteri odaklı dijital yatırımlarla sektörde fark yaratacağız’

Ray Sigorta’nın web sitesi uluslararası prestijli yarışmalardan W3 Awards’ta ödül kazanırken, Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan, gelecek günlerde hayata geçirecekleri dijital yatırımlarla da sektörde fark yaratacaklarını belirtti.

Müşteri deneyimi odaklı tasarımı, sade ve kolay süreçleriyle sigorta sektöründe farklı bir yaklaşımla öne çıkan Ray Sigorta’nın web sitesi uluslararası prestijli yarışmalardan W3 Awards’da Silver Ödülü’nü kazandı. Kazandıkları ödül ile ilgili değerlendirmelerini paylaşan Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan, “Ray Sigorta olarak daha dijital ve daha verimli olmak adına yaptığımız yatırımların meyvelerini toplamanın gururunu yaşıyoruz” dedi. Erdoğan, gelecek günlerde hayata geçirecekleri dijital yatırımlarla da sektörde fark yaratacaklarını belirtti.

Dijital dönüşüm kritik öneme sahip

Her yıl geleneksel olarak dünya çapında düzenlenen W3 Awards’ın, yaratıcı ve seçkin web siteleri, videolar, sosyal medya hesapları hatta podcastler gibi farklı pazarlama projelerinin değerlendirildiği bir platform olduğunu belirten Erdoğan, “Bugüne kadar finansal başarılarımızla ve insan kaynakları yatırımlarımızla uluslararası ödüllerin ve sertifikaların sahibi olmuştuk. Dijital dönüşüm günümüz dünyasında bütünsel bir gelişimi yakalamak adına oldukça kritik bir önem taşıyor. Değişen piyasa koşullarını yakalayabilmek ve müşteri memnuniyetini sağlayabilmek adına doğru planlanmış adımları doğru zamanda atmak gerekiyor. Birçok kurumun yarışmacı olarak katıldığı W3 Awards’da kurumsal web sitemiz ile ödül almanın gururunu yaşıyoruz” dedi. Web sitesinde, özellikle ‘Ürün Sihirbazı’ ve ‘Yaşam Evreleri’ bölümlerinin sadece müşterilere yönelik olmadığını belirten Erdoğan, acentelerin müşterilerini daha iyi tanımaları ve onlara daha iyi öneriler sunabilmeleri adına faydalı içerikler olduğunu ifade etti.  

Ürünlerimize kullanıcı dostu tasarım anlayışı hakim

Erdoğan gelecekteki dijital projeleri hakkında da şu bilgileri verdi: “Tüm süreçlerimizde adımlarımızı atarken müşterilerimizin olduğu kadar acentelerimizin de memnuniyetini göz önünde bulunduruyoruz. Ürün ve hizmetlerimize modern ve kullanıcı dostu tasarım anlayışı hâkim. Zaten sigorta gibi ince detaylara sahip farklı iş kollarıyla ve bireylerle iletişimde olan bir sektörde, ulaşılan fayda ancak şeffaf ve anlaşılır bir dil kullanılarak aktarılabilir. Bu bakış açımızla, acentelerimize yönelik hazırladığımız iki büyük projeyi çok yakında canlıya alacağız. Bu çalışmalarımızla acentelerimize profesyonel bir danışmanlık verirken her lokasyondan ve her kanaldan 7/24 ulaşılabilirliği vaat ediyoruz. Gerek mobil uygulamamız gerek sunduğumuz hizmetleri kolaylıkla kendi platformlarına entegre edebilmeleriyle acentelerimizin dijital dünyadaki etkinliğini artırmak ana hedefimiz. Yeni nesil uygulamalarımızla geliştirdiğimiz projelerimizin uluslararası arenada daha birçok ödülle taçlandırılacağına inanıyoruz.”

W3 Awars’da 3 bin proje yarıştı

Bu yıl 17’ncisi düzenlenen uluslararası ödül platformu W3 Awars’da dünyanın dört bir tarafından gelen 3.000 proje, internet dünyasındaki en iyi dijital içerik profesyonellerinin yer aldığı The Academy of Interactive & Visual Arts tarafından incelendi. Web sitesi kategorisinde organizasyona katılan sitelerin görsel tasarımlarından navigasyonuna, içerik ve metin kullanımlarından mobil cihaz uyumluluklarına kadar farklı kriterlerinin mercek altına alındığı yarışmada, yapılan değerlendirmeler sonucunda Ray Sigorta’nın yenilenen web sitesi, Silver Ödül’ün sahibi oldu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER