23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

MetLife’tan DenizBank KOBİ müşterilerine özel sigorta

 

MetLife Emeklilik ve Hayat, DenizBank KOBİ Bankacılığı müşterilerine özel ‘Teknoloji Desteğim Ferdi Kaza Sigortası’ hazırladı. ‘Teknoloji Desteğim Ferdi Kaza Sigortası’ ile DenizBank müşterisi KOBİ’ler, kendilerini ve sevdiklerini beklenmedik kazalara karşı finansal güvence altına alacak.

MetLife Emeklilik ve Hayat, DenizBank KOBİ Bankacılığı müşterilerine özel geliştirdiği ‘Teknoloji Desteğim Ferdi Kaza Sigortası’ ile DenizBank’lı KOBİ’lere özel hizmetlerle zenginleştirilmiş yeni ürününü tanıttı.

MetLife Emeklilik ve Hayat Deniz Yurtseven
MetLife Emeklilik ve Hayat Genel Müdürü Deniz Yurtseven

Teknoloji Desteğim Ferdi Kaza Sigortası’ ile DenizBank müşterisi KOBİ’ler, kendilerini ve sevdiklerini beklenmedik kazalara karşı finansal güvence altına alacak. Ayrıca, ‘İşime destek asistans hizmetleri’ ile ücretsiz olarak Dijital kimlik koruma ürünü DataPal, Teknoloji Danışmanlığı,Uzaktan Erişim Hizmeti, Hibe&Teşvik Danışmanlığı ve çeşitli markaların indirim ve avantajlarından oluşan zengin bir hizmet paketine sahip oluyorlar.

İşime destek asistans hizmetleri kapsamında DenizBank müşterisi KOBİ’ler, DataPal Güvenlik Paketi ile bilgisayar, cep telefonu veya tabletlerinden güvenli bir şekilde internete girerek alışveriş ve işlemlerini yapabiliyor. Online bilgi tarama ve takip hizmeti ile bilgilerinin izinsiz kullanımını da engelleyebiliyorlar.

Bilgi ve yönlendirme hizmeti

Bir diğer İşime destek asistans hizmeti olan ‘Teknoloji Danışmanlığı ve Uzaktan Erişim Paketi’ ile müşteriler, tüm elektronik ürünler hakkında bilgi alıp karşılaştırma yapabiliyor. Talep etmeleri halinde uzaktan erişim ile bilgisayarlarına bağlanılarak sorunlarına çözüm elde edebiliyorlar.

Hibe ve Teşvik Danışmanlığı Hizmeti ile sahip oldukları firmaların üretim, pazarlama, Ar-Ge, ithalat, ihracat, tanıtım, kurumsallaşma gibi faaliyetlerine destek sağlayan, ulusal ve uluslararası hibe destek programları yoluyla yeni finansman kaynakları hakkında bilgi ve yönlendirme hizmeti alabiliyorlar.

‘Teknoloji Desteğim Ferdi Kaza Sigortası’ ile DenizBank KOBİ bankacılığı müşterileri ‘İşime destek asistans hizmetleri’ kapsamında tüm bu zengin hizmet yelpazesinden faydalanıyor. Akaryakıt, kırtasiye, muhasebe yazılımlarını içeren geniş ürün yelpazesindeki birçok markadan yapacakları alışverişlerden de indirim ve avantajlar kazanıyorlar.

Ekonomimizin vazgeçilmez taşıyıcı unsurları

MetLife Emeklilik ve Hayat Genel Müdürü Deniz Yurtseven yeni ürün ‘Teknoloji Desteğim Ferdi Kaza Sigortası’ hakkında şu bilgileri verdi: “KOBİ’ler ülke ekonomimizin vazgeçilmez taşıyıcı unsurlarından. Bugün, KOBİ Stratejisi Eylem Planı 2015 – 2018 ‘den alınan verilere göre; KOBİ’lerin ülkemizde üretim değerindeki payı yüzde 56.2, çalışan sayısı içindeki payı yüzde 75.8, ihracattaki payları ise yüzde 59.2’dir. KOBİ’lerimizin sürdürülebilir büyümelerini sağlamaları için finansal olarak kendilerini güvende hissetmeleri gerekiyor. Biz de MetLife olarak değerli iş ortağımız DenizBank’ın KOBİ bankacılığı müşterileri için çok özel bir ürün geliştirdik. ‘Teknoloji Desteğim Ferdi Kaza Sigortası’ ile DenizBank’lı KOBİ’lerimize kazalara karşı finansal güvencenin yanısıra en çok ihtiyaç duyacakları konularda zengin bir hizmet paketi sağlıyoruz. Her zaman ihtiyaçların doğru belirlenmesi konusuna odaklanan bir kurum olarak yeni ürünümüzün de bu anlamda DenizBank’lı KOBİ’lere destek olacağına inanıyorum.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER