29 Nisan 2024, Pazartesi
spot_img

ALPASLAN TANRIVER: Doğru sigortalıya doğru fiyat uyguluyoruz

Hasar yönetiminde, sigortalıların ayrıştırılmasının önemine dikkat çeken Magdeburger Sigorta Hasar Hukuk ve Bilgi İşlemden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Alpaslan Tanrıver , “Doğru müşteriye doğru fiyatlama yapmaya özen gösteriyor; hasarsız sigortalılarımıza bu yönde fayda sağlamaya çalışıyoruz” diyor.

SİGORTAMEDYA / ÖZEL

“Sigortacı, hasarda belli olur” sözünü doğrularcasına, sigortalılara hızlı hasar ödemesi, müşteri memnuniyeti açısından kritik önem taşırken, iyi bir hasar yönetimi bir sigorta şirketinin teknik dengeleri açısından olmazsa, olmaz. Nitekim, sigorta şirketlerinin de son yıllarda hasar departmanlarına ayrı bir önem verdikleri dikkat çekiyor. Hayatımız Sigortalı Dergisi olarak geçen ay, Magdeburger Sigorta Hasar Hukuk ve Bilgi İşlemden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Alpaslan Tanrıver’le hasar yönetimi konusunda bir röportaj yaptık. Hasar yönetiminde, sigortalıların ayrıştırılmasının önemine dikkat çeken Tanrıver, “Doğru müşteriye doğru fiyatlama yapmaya özen gösteriyor; hasarsız sigortalılarımıza bu yönde fayda sağlamaya çalışıyoruz” diyor. Tanrıver, sigortalıların ayrışabilmesi, fiyatlamalarının doğru sigortalılar için makul seviyelerde tutulabilmesi amacıyla hasar sistemlerinde, ‘suiistimal tespit ve skorlama projeleri’ kullandıklarını söylüyor.

177 yıldır sigortalının yanında olduk

177 yıldır sigorta sektöründe yenilikçi hizmet ve çözümleriyle faaliyet göstermekte olan  Magdeburger’in, kurulduğu tarihten bugüne dünyada yaşanan pek çok felakette sigortalıların yanında olduğunu dile getiren Tanrıver, “Köklü sigortacılık geçmişiyle dünya sigortacılık sektöründe önemli bir aktör olan şirketimiz, yenilikçi yapısı, kural yönetimi ve teknolojik geliştirmelerle hasar yönetimini farklı bir boyuta taşıdı. Güçlü ve farklı alanlarda deneyimli ekibiyle sigortalılara hasar anında, onların yanında olduğunu hissettirmeyi hedefleyen şirketimiz, anlaşmalı servis ve asistans hizmet ağını hızla geliştiriyor; ülkemizin her noktasında Magdeburger deneyimini sigortalılarına hissettirmeye azami önem veriyor. Müşteri deneyimini en üst düzeyde önemseyen şirketimiz için, sigortacılığın temel prensibi olan iyi niyet prensibi ile yaşanan hasarlarda sigortalı lehine bir yaklaşım sergileniyor” diyor.

Dolu hadisesine özel poliçe çıkardık

Farklılaştırılmış, geniş teminatlı poliçeler ile sigortalıların ihtiyaçlarının, en kapsamlı şekilde karşılanmaya çalışıldığını vurgulayan Tanrıver, şunları söylüyor: “Örnek vermek gerekirse, dünya genelinde yaşanan iklim değişiklikleri ve doğa olaylarının artışı ile sigortalılarımızın yanında olmak amacıyla yaşanabilecek ‘dolu hadiselerine özel’ sigorta poliçesi çıkardık; yaşanan olaylarda sigortalılarımızın memnuniyetle bu süreci atlatmasına destek olduk.”

Pandemi’de ‘görüntülü ekspertize’ ağırlık verdik

Magdeburger Sigorta Hasar Hukuk ve Bilgi İşlemden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Alpaslan Tanrıver, pandemi sürecinde, hasar yönetimi konusunda şu bilgileri veriyor: “Yaşanan pandemi sürecinde, sigortalılarımızın temasını minimize etmek ve zaman kaybının önüne geçmek amacıyla ‘görüntülü ekspertiz’ geliştirme süreçlerine ağırlık verildi. Teknolojinin yeteneklerinin şirketimiz uygulamalarına en faydalı şekilde yansıtılması amacıyla, deneyimli ekibimizle birlikte sürekli olarak araştırma geliştirme faaliyetleri gerçekleştiriliyor ve sigortalılarımızın ihtiyaçlarının daha kısa sürede karşılanmasına yönelik çalışmalarımız aralıksız devem ediyor. Magdeburger Sigorta güçlü, yenilikçi ve dinamik yapısıyla, sadece hasar anında değil geliştirilmiş asistans hizmetleri ile her ihtiyacında sigortalılarımızın yanında.“

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER