1 Mayıs 2024, Çarşamba
spot_img

Liberty Sigorta acentelerini dünya turuna çıkarıyor

Liberty Sigorta, hedeflerini tutturan acenteleri için dünyanın dört bir yanındaki ülkelerde unutulmaz seyahatler düzenliyor. Liberty Sigorta’nın nisan ve mayıs ayındaki seyahat rotaları Fas ve Japonya oldu.

Liberty Sigorta, acenteler ile birlikte verimli bir çalışma ortamı oluşturmak için yapılması gerekenleri tüm yönleriyle ele alıyor. Liberty Sigorta’nın, acentelerini yoğun iş temposundan kısa bir süre de olsa uzaklaştırmak ve acentelerinin keyifli vakit geçirmesini sağlamak için düzenlediği seyahat kampanyaları da bu modelin önemli bir parçasını oluşturuyor. Acenteleri iş süreçlerinin merkezine koyan Liberty Sigorta, hedeflerini tutturmuş olan acentelerini rüya gibi yurtdışı gezileriyle ödüllendirmeye devam ediyor. Geçen sene İtalya, ABD, İngiltere, Gürcistan ve Gaziantep gezilerinde unutulmaz günler yaşayan acentelerin bu seferki durakları ise Fas’ın büyülü şehirleri Kazablanka ve Marakeş ve mistisizmin merkezi Japonya oldu.

“Acentelerimiz bağımızı kuvvetlendiriyoruz”

Fas ve Japonya gezilerine Liberty Sigorta üst düzey yöneticileri, çeşitli departman müdürleri ve hedeflerini tutturan Liberty Sigorta acenteleri katıldı. Gelenekselleşmiş acente seyahatleri hakkında konuşan Liberty Sigorta Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Halil Bay, şunları söyledi: “Daha önce acentelerimizle birçok ülkeyi beraber keşfetme şansı yakaladık, bu seyahatlerde yönetim kadromuzun da olmasını önemsiyoruz. Bu sayede acentelerimizle hem keyifli anılar biriktiriyoruz hem de şirketimizle acentelerimiz arasındaki bağı kuvvetlendiriyoruz.”

Sırada Doğu Karadeniz,  İskoçya ve Barselona gezileri var

IMG_4187Fas ve Japonya’nın çok farklı tecrübeler olduğunu ifade eden Bay, “Marakeş meydanındaki keşmekeş ve kobra oynatıcıları bizim için unutulmaz anlar olarak hafızalarımıza kazındı. Japonya’da da tam tersi mükemmel bir düzenle karşılaştık. Farklı yemek kültürleri ve yaşam tarzları ile gerçekten görülmesi gereken bir yermiş. Her iki seyahatten de acentelerimizin mutlu dönmesi beni oldukça memnun etti. Bu memnuniyet ve taleple yılsonuna doğru düzenleyeceğimiz seyahat kampanyalarımızı da öne çektik. Haziran sonuna kadar devam edecek yeni kampanya dönemimizde Doğu Karadeniz gezisini düzenleyeceğiz, temmuz sonuna kadar devam edecek kampanyalarımız ile de rotamız İskoçya ve Barselona gezilerini düzenleyeceğiz” dedi.

Acentelerin gerçekleştirilen Fas ve Japonya gezileri sonrası görüşleri ise şöyle oldu:

Fas seyahati sonrası…

Eyyüp Çelik (Penta Sigorta): Yurt dışı seyahatlerinin organizasyonunu Liberty Sigorta yapıyorsa emin olun her ayrıntısına kadar düşünmüştür. Gidilecek ülkeye hangi mevsimde gidilir? En güzel restoranları hangisidir? Nerede kalınır ve eğlenilir? Tüm bu ayrıntıların en iyi şekilde planlandığını görürsünüz. Daha önceki gezilerimden tecrübelerimi de dikkate alarak söylüyorum: Liberty Sigorta ile gezi yapmıyoruz aslında… Gittiğimiz yerin yerel hayatı ve şehrin büyüsünü, yani otantizmini yaşıyoruz.

Aykut Tekin (Aykut Tekin Sigorta ve Aracılık Hizmetleri): Yıl 2010 Tayland seyahatiyle başladık Liberty Sigorta ile dünyayı dolaşmaya. Çin, ABD, Avrupa’nın en güzel şehirleri derken Dünya Kupası finali (Almanya-Arjantin) ve daha niceleri, Libery Sigorta alıştırdı bizi ve bizde de alışkanlık yaptı. En güzel seyahat kampanyasını düzenlemeyi alışkanlık haline getiren ve en güzel yerleri gezmeyi ve keşfetmemizi sağlayan Libery Sigorta’yla daha nice güzel seyahatlere diyorum.

Kaan Yazgan (Yazgan Sigorta): Özellikle benim gibi genç ve seyahat etmeyi seven acentelerin bu seyahatlerde bulunmaları, yeni insanlar tanımasına, yeni yerler görmesine olanak tanıyarak vizyonlarına büyük katkı sağladığına inanıyorum. Daha gezecek çok yerimiz, biriktirecek çok hatıramız olduğuna inanıyorum ve gelecek seyahatleri büyük bir heyecanla bekliyorum. Teşekkürler Liberty.

Japonya seyahati sonrası…

Murat Gündoğdu (Çankaya Sigorta Acenteliği): Şirketimizin düzenlediği bu geziye katılmaktan dolayı çok mutlu oldum. Gezi sonucunda, çok güzel izlenimlerle ayrıldık. Gezi için güzel bir ülke seçimi yapıldığını söylemeliyim. İlginç yerler gördük. Şirketimizin, her şeyin en iyisini yapmak için hiçbir özveriden kaçınmadığını izledik. Gezinin sonunda, aldığımız “sadakat ödülleri” morallerimizi artırdı. Bu tür gezilerin, yöneticilerimiz ve acentelerimiz arasındaki ilişkileri ve bağları güçlendirdiğine inanıyoruz.