27 Şubat 2024, Salı
spot_img

ING Emeklilik yeni ürünü ile iyi yaşamaya destek oluyor

ingemeklilikING Emeklilik “Benden sonra tufan deme” sloganı ile piyasaya yeni ürünü “İyi Yaşa hayat Sigortası”nı sundu. Hayat sigortasının BES’i tamamladığını belirten ING Emeklilik Ürün Geliştirme Müdürü Aslı Tiryakioğlu, “İşler yolunda giderken bireysel emeklilik devam etsin fakat işler yolunda gitmediği zaman da hayat sigortası devreye girsin istiyoruz” dedi. ING Emeklilik “Benden Sonra Tufan Deme!” sloganı ile yeni ürünü “İyi Yaşa Hayat Sigortası”nı tüketicilere sundu. “Her dilde karşılığı bulunan benden sonra tufan yaklaşımını değiştirmek istiyoruz” diyen, ING Emeklilik Ürün Geliştirme Müdürü Aslı Tiryakioğlu, yeni ürünlerinden sigorta süresi 30 yıl bile olsa, bu ürünlerinde sigortalının sağlık durumuyla ilgili tıbbi inceleme istemeyeceklerini ve sürpriz prim artışına gitmeyeceklerini söyledi.

Genel olarak sigorta müşterilerinin prim artışı ile ilgili kaygılarının olduğunu söyleyen Tiryakioğlu, yeni ürünleri ile bu kaygının önüne geçmek istediklerini belirtti. Tiryakioğlu, “Müşteri, acaba sigorta şirketi yaşlılığımda ya da hastalık durumunda primlerimi 5-10 katına çıkaracak mı diye endişeleniyor, bir sonraki poliçe döneminde ne ödeyeceğini bilemiyor. Biz bunun önüne geçmek istedik. Çünkü ING Emeklilik olarak her zaman şeffaf olmak ve kılavuzluk etmek misyonumuz var” şeklinde konuştu. Tiryakioğlu, İyi Yaşa Hayat Sigortası’nın “Amaaan… Benden sonra tufan” anlayışını değiştirmek üzere Ekim ayı sonunda tüm ING Emeklilik acenteleri ve ING Bank şubelerinde satışa sunulduğunu söyledi.

Hayat sigortası BES’i tamamlıyor
Hayat sigortasının bireysel emekliliği tamamladığına dikkat çeken Tiryakioğlu, “Bunun nedeni de vefat veya sakatlık sürecinde ortaya çıkan finansal problemleri çözüyor olması. İşler yolunda giderken bireysel emeklilik devam etsin fakat işler yolunda gitmediği zaman da hayat sigortası devreye girsin istiyoruz. Bu güvenceyi müşterilerimize sunuyoruz” dedi. Tiryakioğlu, yeni sigorta yaptıran sigorta müşterilerine “Hoş Geldin Paketi” kapsamında poliçenin ilk yılı için danışmanlık hizmeti sağladıklarını da ifade ederken, bu konuda 7/24 çağrı merkezi hizmeti veren bir asistans şirketiyle anlaştıklarını belirtti. Hoşgeldin uygulaması hakkında bilgi veren Tiryakioğlu, “Sigortalılarımıza hoşgeldin derken, iyi yaşamalarına biz de katkıda bulunmak istedik. Bu danışmanlık hizmetinden ücretsiz olarak faydalanabilir, danışma hattını arayarak sağlıklı beslenme, spor ve fitness, hukuk, teknoloji ve eğlence gibi konularda 7 gün 24 saat destek alabilirler” dedi. Tiryakioğlu, ING Emeklilik’in ürün yelpazesinde yer alan kredi hayat, yıllık hayat, kritik hastalıklar, işsizlik ve ferdi kaza sigortalarıyla 600 binin üzerinde sigortalısına güvence sağladığını; sayısı 235 bine ulaşan BES katılımcılarına da emeklilik çözümleri sunduğunu belirterek, uzun vadeli çözüm getirecek olan yeni ürünün pazardaki ihtiyaca uygun olduğunu ifade etti.

Müşterilerimizin beklentileri önceliğimiz
Tiryakioğlu, sigorta ürününün oluşum sürecinde müşteri ihtiyaçlarından yola çıktıklarını ve ING’nin bu konudaki global tecrübesinden yararlandıklarını söyledi. “ING’nin uluslararası alanda yaklaşımı, müşterilerine bir sigorta ürününden çok, bir değer önerisinde bulunmak yönündedir. Bütün ürün geliştirme süreçlerimizde müşteri istek ve ihtiyaçlarını daima ön planda tutuyoruz” diyen Tiryakioğlu, sektördeki ihtiyaçları analiz ettiklerini ve öncelikle müşterilerine sorduklarını söyledi. Tiryakioğlu, sözlerine şöyle devam etti: “Yurtdışındaki uygulamalarla karşılaştırıp ING tecrübesini çalışmaya dahil ediyoruz ve satış kanallarımızın da görüşleriyle ürünü son haline getirip müşteriye sunuyoruz. Müşteri memnuniyeti önceliğimiz olduğu için bu sigorta ürününün de beklentiyi karşılayacağına inanıyoruz.” Müşteri memnuniyeti sağlamak için düzenli müşteri aramalarının yapıldığını vurgulayan Tiryakioğlu “Müşterilere poliçe yenileme dönemlerinde gönderilen anket ile müşteri memnuniyeti grafiğini çıkararak, müşterilerimizin isteklerini anlamaya ve analiz etmeye çalışıyoruz. Hem yeni ürün geliştirme sürecinde hem de sonrasında müşterilerimizin ihtiyaçlarını anlayabilmek ve karşılayabilmek için sürekli olarak müşterilerimizle iletişim içerisinde oluyoruz” dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER