Groupama 2014 yılında sosyal medyada daha güçlü bir iletişim politikası yürütmek adına Facebook, Twitter ve Linkedin sayfalarını yeniliyor.
Türkiye’de sosyal medya kullanımı gittikçe yaygınlaşıyor. Dünyada Facebook kullanıcıları içerisinde ilk sıralarda yer alan Türkiye’de neredeyse nüfusun yarısı kullanıcı olarak bulunuyor. Artık her olay, yenilik bu mecra yolu ile kullanıcılara sunuluyor. Günümüzde birçok kurum facebook/ twitter üzerinden sorun ve şikâyet ilişkisi yürütüyor. Bu süreç şirketlere de büyük kolaylık sağlıyor.
Hedef kitlesiyle her zaman hızlı ve açık bir iletişim kurmayı tercih eden Groupama, facebook, twitter ve linkedin sayfalarında yeni projeleri, interaktif uygulamaları ve hediyeli yarışmalarıyla yer almayı planlıyor.
Takipçileri için Groupama, ürünlerinden etkinliklerine, güncel bilgi ve videolara, sigorta hakkında en çok merak edilenlerden bilinmeyenlere kadar hem bilinçlendirme, hem bilgilendirme, hem de hoşça vakit geçirmeyi sağlamayı hedefliyor. Hedef Kitlesi ile kampanya ve mesajlarını paylaşacak olan Groupama, takipçilerinin sorularına hızlı ve etkili çözümler sunmayı amaçlıyor.