Garanti Emeklilik, müşteri deneyimini en iyi yöneten şirketlerin ödüllendirildiği A.L.F.A. Awards’ta hayat emeklilik sektöründe “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Marka” ödülünün sahibi oldu.
Garanti Emeklilik, Marketing Türkiye dergisi tarafından düzenlenen, sikayetvar.com’da yer alan gerçek şikayetleri temel alan ve araştırma metodolojisi Method Research Company tarafından geliştirilen A.L.F.A. Awards’ta “Müşteri Memnuniyetini En İyi Yöneten Emeklilik ve Hayat Markası” seçildi.
Şikayetin çözüm sürecinden, sunulan hizmet ve çalışmaların kalitesine, bunların marka algısına etkisine kadar pek çok düzeyde müşteri memnuniyeti parametresinin bizzat müşteriler tarafından ölçümlenmesiyle sonuçların belirlendiği ödüllerde Garanti Emeklilik, hayat emeklilik sektöründeki öncü ve müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarıyla “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Marka” ödülüne layık görüldü.
“Tüm çalışmalarımızın merkezi müşteri memnuniyeti”
Garanti Emeklilik Genel Müdür Yardımcısı K. Çağlayan Bakaçhan, müşteri memnuniyetini merkezine alan bir anlayışla sektördeki çalışmalara öncülük ettiklerini vurguladı. Bakaçhan, sözlerine şöyle devam etti; “Kurulduğumuz günden bu yana insan odaklı çalışmalarımız ile sektörümüze yeni bir soluk getirirken, çalışmalarımızı müşterilerimizin yüzünü güldürmek amacıyla sürdürüyoruz. Müşterilerimizden aldığımız geri dönüşler, daha iyi ve kaliteli hizmet vermek için bizlere yol gösteriyor. Bugün sektörümüzde örnek gösterilen hizmet ve uygulamalarımızla böylesine önemli bir ödüle layık görülmek Garanti Emeklilik ailesi olarak bizleri oldukça mutlu etti.”