1 Mayıs 2024, Çarşamba
spot_img

Aksigorta, müşteri deneyiminde en iyi seçildi

Aksigorta, Marketing Türkiye Dergisi işbirliğinde düzenlenen A.L.F.A Awards ödüllerinde, ‘elementer sigorta sektöründe müşteri deneyimini en iyi yöneten marka’ seçildi.

1464195253_aksigortaAraştırma metodolojisi Method Research Company tarafından geliştirilen A.L.F.A. Awards’ın “Müşteri Deneyim Endeksi”ne göre Aksigorta, 2014 yılındaki başarısını devam ettirerek 2015 yılında da sektör liderliğini korudu.  100 puanı Müşteri Paylaşım Yönetimi, 100 puanı ise Marka Algı Değişimi olmak üzere, toplam 200 Müşteri Deneyim Puanı sisteminde 107 puan alan Aksigorta, bir kez daha elementer sigorta sektöründe müşteri deneyimini en iyi yöneten marka seçildi. Marketing Türkiye Dergisi işbirliğinde gerçekleştirilen ve Sikayetvar.com’daki gerçek şikayetleri baz alan “A.L.F.A Awards”  ödülleri kapsamında; 25 farklı sektörde faaliyet gösteren markalar arasından tüketici şikayetlerini en iyi yöneten markalar açıklandı.

Müşteriyle kurulan empati yaşamsal önem taşıyor

Pozitif müşteri deneyimlerini merkeze koyduklarını ve tüm iş yapış modellerini yeniden gözden geçirdiklerini anımsatan Aksigorta Genel Müdürü Uğur Gülen, başarılarında bu kararlarının önemli payı olduğunu vurguladı. Sigorta sektöründe satın alınan ürün ve hizmetlerin pek çok sektörden farklı olarak, bireylerin en zor hatta hayati anlarında kullanıldığına dikkat çeken Gülen, “Bu nedenle, müşteriyle kurulan empati, hizmet niteliği ve çözüm hızı, başka sektörlere göre çok daha yaşamsal önem taşıyor” dedi.

A.L.F.A. Awards Araştırma ve Ödülleri’yle müşteri deneyimini doğru yöneten ulusal ve uluslararası markaları ödüllendirmek amaçlanıyor.

 

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER