22 Kasım 2024, Cuma
spot_img

Fibaemeklilik acenteleri Hayat’ta yüzde 102 büyüdü

2019 yılında acente kanalında Hayat prim üretiminin 15 milyon TL’ye çıkması hedefleniyor. Böylelikle şirketin toplam Hayat prim üretiminde acentelerin yüzde 5’lik payı, yüzde 10’a çıkarılmış olacak.

Fibaemeklilik, Kıbrıs’ta gerçekleştirdiği değerlendirme toplantısında 2018 yılının en başarılı acenteleriyle bir araya geldi. Fibaemeklilik Genel Müdürü Erol Öztürkoğlu ve Genel Müdür Yardımcısı Nehir Aksın Bahar’ın ev sahipliğinde gerçekleştirilen toplantıya; geçtiğimiz yıl Hayat ve Ferdi Kaza Sigortası kampanyasında kriterleri başarıyla tamamlayarak dereceye giren ilk 30 Fibaemeklilik acentesi katıldı.

Toplantıda yapılan değerlendirmeye göre Fibaemeklilik acenteleri; 9 milyon TL’lik Hayat Sigortası prim üretimi ile 2018 yılında, bir önceki yıla göre yüzde 102 büyüdü.

Fibaemeklilik acenteleri arasında, 2018 yılı değerlendirme kriterlerine göre ilk iki sırayı İzmir ve Adana acenteleri paylaşırken üçüncü acente İstanbul’dan çıktı.

 

Fibaemeklilik Genel Müdürü Erol Öztürkoğlu, toplantıda yaptığı konuşmada, geçtiğimiz yıl boyunca müşteriler tarafından en çok tercih edilen ürünlerin; 20 yıla kadar yenileme garantisi olan; vefat ve tehlikeli hastalıklar teminatı sunan Dövize Endeksli Uzun Süreli Hayat Sigortası  ve  Mutlak Eğitim Plus Hayat Sigortası olduğunu ifade etti.

Başarı paylaşıldıkça büyür

Öztürkoğlu, konuşmasında Fibaemeklilik’in müşteri memnuniyeti odağının yanında acente memnuniyeti için de özel bir program izlediğini vurgulayarak şunları söyledi: “Fibaemeklilik olarak üç temel ilkemizle büyüyoruz: İnsana değer, müşterimize güven, acentemizin mutluluğuna öncelik vermek temek ilkelerimiz. Bu ilkelerin acentemizde karşılık bulduğunu görmekten büyük mutluluk duyuyoruz. 2017 yılında 326 olan acente sayımız bugün 675’i buldu. Acentelerimizin memnuniyeti için entegrasyon süreçlerine özel önem veriyor, bu doğrultuda onların ihtiyaç ve beklentilerine yönelik olarak daima büyük bir hız ve esneklikle adım atmaya özen gösteriyoruz.”

Öztürkoğlu, “CRM altyapımız, hayata geçirdiğimiz “Acente Portal” sektörümüzde öncülük ettiğimiz dijital dönüşümün birer parçası. Müşterimizin hayatını kolaylaştıracak dijital adımları atarken acentemizin hayatını kolaylaştırmak için de aynı şekilde çaba sarf ediyoruz. Çünkü biliyoruz ki, sigorta sektöründe başarı, çift yönlü bir etkileşimin sonucu elde edilir ve paylaşıldıkça büyür. Fibaemeklilik için her bir acentesinin başarısı, işte bu yüzden çok değerlidir” diye konuştu.

Hayat prim üretimi payını yüzde 10’a çıkarmak istiyoruz

Toplantıda yaptığı konuşmada, 2018 yılı içerisinde acente kanalının sergilediği başarıya dikkat çeken Fibaemeklilik Genel Müdür Yardımcısı Nehir Aksın Bahar ise şöyle konuştu:

“Hedeflerimiz arasında öncelikle hayat prim üretiminde acentelerimizin payını toplam dağıtım kanallarımız arasında daha da yukarı çekmek yer alıyor. Dağıtım kanallarımız arasında müşterilerimizle yüz yüze, doğrudan ve sıcak bir ilişki kuran acentelerimizin bu alanda şirket içindeki paylarını artırmayı arzuluyoruz. 2019 yılında acente kanalında Hayat prim üretiminin 15 milyon TL’ye çıkmasını, böylelikle şirketimizin toplam Hayat prim üretiminde acentelerimizin yüzde 5’lik payını yüzde 10’a yükseltmeyi hedefliyoruz. Bunun yanında, acentelerimizin daha fazla müşteriye erişmesini kolaylaştırmak üzere yeni ürünler tasarlıyoruz. Bireysel Emeklilik tarafında ise mevcut fonlarımızı koruma ve fonda büyüme hedeflerimizin, acentelerimizin tecrübe ve bilgi birikimleriyle destekleneceğinden kuşku duymuyoruz.”

Kıbrıs’ta gerçekleştirlen toplantıda, Fibaemeklilik acenteleri de görüşlerini yetkililerle doğrudan paylaşma fırsatı buldu. Fibaemeklilik’in yenilenen web sitesi ve internet şubesine dair beğenilerini ifade eden acentelerin; şirket süreçlerinin iyileşmesi ile ilgili geri dönüşleri ve yeni ürün önerileri de toplantının ek kazanımları oldu.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER