15 Temmuz 2024, Pazartesi
spot_img

Eureko Sigorta, asistans hizmeti yelpazesini genişletiyor

noyan guvencEureko Sigorta, hasar hizmetlerinin tamamlayıcısı niteliğindeki asistans hizmetlerini ana sorumluluk alanlarından biri olarak tanımlıyor. Eureko Sigorta’nın asistans hizmetleri; yol yardımı, konut yardımı, medikal yardım ve rezervasyon hizmetlerinden oluşuyor. Poliçe sahipleri doğrudan poliçeleriyle bağlantılı olsun ya da olmasın bu asistans hizmetlerinden faydalanabiliyor. Eureko Sigorta, sigorta poliçelerinin önemli bir parçası olan asistans hizmetlerine yenilerini ekledi.

Eureko Sigorta, en fazla kullanılan asistans hizmeti olan Yol Yardım Hizmeti’nde imza attığı yenilikçi uygulamalar ve işbirlikleriyle fark yaratıyor. Eureko Sigorta sektörde ilk ve tek olan ‘Sınırsız Yedek Araç’ uygulamasıyla Garanti Bankası’ndan Arabam Garantide poliçesi satın almış, hasarlı araçlarını anlaşmalı servise onarıma götüren sigortalılara, araçları onarımdan çıkana kadar hiçbir sınırlamaya tabi olmaksızın Eureko Sigorta’nın kendilerine tahsis ettiği yedek aracı kullanma imkanı sunuyor. Ayrıca, Eureko Sigorta’nın Audi ve VW sahiplerine özel olarak geliştirdiği yeni asistans hizmeti kapsamında Audi Kasko ve VW Kasko poliçesi sahiplerine hasarlı araçlarıyla aynı marka yedek araç tahsis ediliyor.

Standart olarak sağlanan araçta hasar oluşması durumunda tamirci gönderilmesi ya da aracın çekici ile talep edilen servis/yetkili servise veya ikamet adresine ulaştırılması gibi hizmetlerin yanı sıra sektörde yine ilk ve tek olan ‘Eureko Vale Hizmeti’ ile İstanbul ve Ankara’daki sigortalıların yürür haldeki hasarlı araçlarını hafta içi 09.00-17.00 saatleri arasında diledikleri adresten alınıp; onarımı tamamladıktan sonra yine istenen adrese teslim ediliyor. İhtiyaç halinde uçak, otobüs, tren bileti ve otelde konaklama masraflarının karşılanması da yine asistans hizmeti kapsamında yer alıyor.

Eureko Sigorta’nın bir diğer yeni hizmeti ise yat poliçesi sahibi müşterilere özel olarak hazırlanan Yat Asistans Hizmeti. Yat Asistans Hizmeti kapsamında hasar anında poliçe sahibinin ulaşımının sağlanmasından kiralık araç teminine, yedek kaptan organizasyonundan konaklama masraflarının ödenmesine kadar birçok hizmet sunuluyor.

Tamir gerektiğinde tesisatçı, anahtar kaybedildiğinde çilingir temini

Eureko Sigorta’dan poliçesi olanlar konutlarında meydana gelen hasarlarda da asistans hizmetlerinden faydalanabiliyor. Su tesisatındaki beklenmedik kırılma, patlama ve arıza sonucu oluşan, acil tamir gerektiren durumlarda tesisatçı; dahili elektrik tesisatında meydana gelen problemlerde elektrikçi; anahtarın kaybedilmesi veya unutulması durumunda çilingir; camların kırılması durumunda camcı temini gibi hizmetler ile konutlarındaki gündelik olası tüm aksaklıklar gideriliyor. Yangın veya su basması nedeniyle, evde güvenli bir şekilde ikamet edilmesi mümkün olmayan durumlarda ise sigortalılar istedikleri 4 yıldızlı bir otelde ağırlanıyor.

Medikal yardım hizmetleri kapsamında telefonda tıbbi bilgi ve danışmanlık vermenin yanı sıra bedeni yaralanma veya ciddi sağlık sorunları ile karşılaşıldığı durumlarda sigortalının bulunduğu yere doktor, uzman tıbbi ekip ve ekipman, ambulans ile nakil hizmetleri 7/24 ücretsiz olarak ulaştırılıyor.

Eureko Sigorta, rezervasyon hizmetleri kapsamında sadece acil durumlarda değil, hayatı keyifli hale getirecek anlarda da sigortalılarının yanında yer alıyor. Rezervasyon hizmetleri turistik, kültürel ve sosyal aktivitelerle ilgili indirim bildirimleri, etkinlik rezervasyonu ve bilet alımı, kiralık araç rezervasyonu, iş organizasyonları ve seyahat bileti alımı gibi hizmetleri içeriyor.

Asistans hizmetleri, şirket ve ürün seçiminde belirleyici”

Sigortalıların kendilerini güvende hissetmesinin en etkili yollarından birinin kötü günlerini güvence altına almak olduğunu ifade eden Eureko Sigorta Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Noyan Güvenç, “Sigorta poliçelerinin önemli bir parçası olan asistans hizmetlerinin kapsamı, şartları ve sunulan hizmetin kalitesi artık müşterilerin sigorta şirketi ve ürün tercihinde belirleyici bir faktör haline geldi. Bu nedenle hasar sonrası hizmetlerde mükemmelleşme bizim için son derece önemli ve kritik bir başarı faktörü” dedi.

Kaliteli asistans hizmeti sayesinde sağladıkları müşteri memnuniyetinin kendilerini sektörden ayrıştırdığına inandıklarını belirten Güvenç, “Bu memnuniyetin satış ve pazar payı açısından da olumlu sonuçlarını görüyoruz. Bu memnuniyeti kazanmak için birkaç spesifik hizmet dışında tüm müşterilerimize, satın aldıkları poliçe ne olursa olsun yol yardımından medikal desteğe, konut yardım hizmetlerinden rezervasyon hizmetlerine kadar geniş bir yelpazede hizmet veriyoruz. Hizmetlerimize yenilerini eklemek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz” şeklinde konuştu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER