2 Mayıs 2024, Perşembe
spot_img

Depremzedelerin ve acentelerimizin yanındayız

Gulf Sigorta olarak acılı depremzedelerin yeni baştan hayata tutunabilmeleri için desteklerini sürdüreceklerini belirten Gulf Sigorta Satış Genel Müdür Yardımcısı Sibel Sevinç, bu zorlu süreçte sigortalılar ve acentelerin de yanında olacaklarını söylüyor.

SİGORTAMEDYA-ÖZEL

6 Şubat’ta meydana gelen ve 10 ilimizi etkileyen Kahramanmaraş merkezli deprem felaketi,  tüm Türkiye’yi yasa boğarken, sigorta sektörü ve sigorta şirketleri de yaraların sarılması için var gücüyle çalışıyor. Geçen ay, bir röportaj yaptığımız Gulf Sigorta Satış Genel Müdür Yardımcısı Sibel Sevinç, “Süreci yakından takip etmeye devam ederek, acılı depremzedelerin yeni baştan hayata tutunabilmeleri için desteklerimizi sürdüreceğiz. Bu zorlu süreçte sigortalılar ve acentelerin de yanındayız” diyor.Deprem felaketinin hepimizi derinden etkilediğini vurgulayan Sevinç, “Öncelikle yaşamını yitiren tüm vatandaşlarımıza rahmet, yaralılara acil şifalar diliyorum.  Sigorta şirketleri ve dağıtım kanalları olarak birlikte ve dayanışma içerisinde afetten etkilenen bütün vatandaşlarımızın içinden geçtiği bu zorlu sürecin üstesinden geleceğimize inanıyorum” diyor.

2 acentemizi kaybettik

Gulf Sigorta olarak 2 acenteyi kaybetmiş olmanın da derin üzüntüsü içerisinde olduklarını ifade eden Sevinç, “Bu bölgede olan çalışma arkadaşlarımız ve acentelerimiz ile sürekli iletişim halindeyiz. Bölgede durum normale dönünceye kadar Genel Müdürlük ofisi üzerinden bölgedeki sigortalılarımızın hasar tespiti ve diğer iş süreçlerinin yürütülmesi anlamında desteğimizi sürdüreceğiz” diye konuşuyor.

Sevinç, Gulf Sigorta olarak yaraların sarılabilmesine destek olmak için hayata geçirdikleri eylemlerle ilgili şu bilgileri paylaşıyor: “AFAD’a 1 milyon TL nakdi yardım, AHBAP derneğine çalışanlarımızca yapılan nakdi yardımlara aynı oranda şirket katkısı ve Kızılay’a 60 kolilik ayni yardımda bulunduk. Bunlara ilaveten, bağlı bulunduğumuz grubun (GIG, Gulf Insurance Group) büyük hissedarı KIPCO da, Kuveyt Kızılay’ı üzerinden, bölgedeki depremzedeler için 1milyon USD tutarında bağışta bulunduk.”

Acente portalı hayata geçiyor

Röportajımızda, dağıtım kanallarına yönelik segmentasyon uygulaması hakkında bilgi veren Sevinç, şunları söylüyor: “Dağıtım kanalları tarafında 2 yılını geride bıraktığımız segmentasyon uygulamamız sayesinde, üretim ve verimlilik anlamında şirketimize daha üst seviyede katkı sağlayan ve iki özel gruba ayırdığımız acentelerimizin sayısını 65’e çıkardık. Bu dağıtım kanallarımıza özel bazı uygulamalar ile kampanya kazanımlarının artırılması anlamında pek çok fayda sağlamaya devam edeceğiz. Yine bu yıl içerisinde, segmentasyon uygulamalarımızın bir parçası olarak, deprem felaketi nedeniyle bölgede olan acentelerimiz adına belirlediğimiz bir STK ya bağış desteğinde bulunmayı planlıyoruz. Planlama aşamasının sonunda kısa vadede çalışmalarına başlayacağımız ‘Acente Portalı’ projesiyle, acentelerimizin üretim, hasar/prim gibi durumlarını ve bekleyen işlerini kolaylıkla takip edebilmesini sağlayacağız. Yılsonu itibarıyla bu projemizi hayata geçirebilmeyi hedefliyoruz.”

2026 hedefimiz; 1.000 dağıtım kanalı

Bu zorlu dönemde Gulf Sigorta segmentasyon programına uygun olarak dağıtım kanallarına desteklerini sürdüreceklerini vurgulayan Sevinç, şunları söylüyor: “Uzmanlık alanımız olan branşlarda yeni ürün ve ürün geliştirme çalışmalarımız ve kampanya desteklerimiz devam edecek. Şu an için acentelerimiz ve brokerlerimizden oluşan 700’e yakın dağıtım kanalımız bulunuyor. Tüm Türkiye’de yaygın dağıtım kanalı ağımızı 2026 yılı itibarıyla ‘1.000 Dağıtım Kanalı’ ile hizmet verme hedefimizde emin adımlarla ilerliyoruz. Burada amacımız,  dağıtım kanalı sayımızı artırırken onlarla güçlü bağlar oluşturmak ve en verimli şekilde şirketimize katkı sağlayabilecek iş birlikleri inşa etmek.”  

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER