12 Mayıs 2024, Pazar
spot_img

Bupa Acıbadem bireysel sağlıkta yüzde 44 büyüdü

Bupa Acıbadem Sigorta, 2021 yılı sonunda bireysel sağlık prim üretiminde yaklaşık yüzde 44 büyürken, bireysel sağlık sigortalı sayısını yüzde 42, kurumsal sigortalı sayısını da yüzde 53 artırdı.

Bupa Acıbadem Sigorta, kurumsal sağlık sigortası üretiminde sektör liderliğini sürdürürken, bireysel müşteri segmentinde de yüzde 44 oranında büyüme kaydetti.

Kurumsal alandaki sektör liderliğini bireysel müşteri segmentinde yakalamayı hedeflediklerini söyleyen Bupa Acıbadem Sigorta Finansal ve Mali İşlerden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Abdullah Yüksel, stratejik iş birliklerine ve insan kaynağına yatırım yapmanın en önemli öncelikleri olduğunu belirtti.

Sağlıklı yaşam danışmanı olma konusunda iddialıyız

Yüksel, prim üretiminde sektör ortalamasının üzerinde gerçekleşen büyümenin, Kişiye Özel Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’nın etkisiyle oluştuğunu aktararak sigortalılarının mutlu ve sağlıklı yaşam danışmanı olma konusunda iddialı olduklarını ve sıra dışı bir memnuniyet hedeflediklerini söyledi.

Kişiye Özel Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ürününün dağıtım kanalları ve müşteriler tarafından yoğun ilgiyle karşılandığını dile getiren Yüksel, “Bu başarıda ürünün geniş anlaşmalı kurum ağı ve kusursuz operasyonel süreç yönetiminin etkisi var. Aldığımız ivme sayesinde tamamlayıcı sağlık sigortalı adedinde 2020 yılına göre yüzde 145’lik bir artış yakaladık. Kurumsal alandaki sektör liderliğimizi bireysel müşteri segmentinde de yakalamayı hedefliyoruz” diye konuştu.

Yenilikçi hizmetlerimiz devam edecek

Bupa Acıbadem Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Abdullah Yüksel

Geçmişte olduğu gibi bu yıl da hem pandemi koşullarındaki sağlık giderlerinin finansmanı hem de kamu yararını gözeten yenilikçi hizmetleri sektöre kazandırmayı sürdüreceklerini aktaran Yüksel, “2021 yılında finansman sağlanan sağlık harcamaları yaklaşık 2 milyar TL büyüklüğe erişti. Kamu nezdinde önemli bir gider kalemine destek olmaya bu sene de devam edeceğiz.” dedi.

Çalışmalarımızın odağında insan var

Şirketin büyüyen yapısı içerisinde organizasyonun da büyüdüğünü ve daha da güçlendiğini belirten Yüksel, “Gerek makroekonomik dinamikler gerekse büyüyen organizasyonumuz ile genel giderlerimiz içinde çalışanlarımıza ayırdığımız bütçemiz ve harcamalarımızın payı bir önceki seneye göre önemli ölçüde büyüme gösterdi. İnsan kaynağına yatırım 2022 ve ötesinde stratejimizin ana bileşenlerinden biri olmaya devam edecek. İnsanın mutlu ve sağlıklı yaşaması hedefinin ancak mutlu ve sağlıklı bir insan kaynağı ile mümkün olacağını biliyoruz ve çalışmalarımızın odağına öncelikle insanı alıyoruz” dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER