Generali Grup CEO’su Mario Greco, geçtiğimiz günlerde İstanbul’a ilk ziyaretini gerçekleştirdi.
Greco’nun İstanbul ziyaretinin ardında, Türkiye’de uygulanan ve müşterilerin Generali’ye çeşitli dağıtım kanallarından ulaşabilmelerini sağlayan “Çoklu Erişim Projesi”nin, Generali Grubu’nda uygulanan en inovatif proje olması yatıyor. Türkiye pazarına dair beklentilerinin yüksek olduğunu belirten Mario Greco, Generali Türkiye Genel Müdürü Mine Ayhan yönetiminde gerçekleştirilen yenilikçi uygulamaların başarısının Grup için önemine dikkat çekti.
Fortune Global 500 sıralamasına göre dünyanın en büyük 50 şirketi arasında yer alan Generali Grubu’nun Türkiye’deki kolu olan Generali Sigorta, faaliyetlerine 150 yılı aşkın bir zaman önce başlayan ve devam ettiren en eski yabancı sigorta şirketi. Sigortacılık hizmetini geleneksel yöntemlerin yanı sıra dijital dünyanın modern kanallarıyla da sunmayı amaç edinen Generali Sigorta, Generali Grubu’nun uluslararası deneyim ve bilgi birikimini Türkiye’ye taşıyarak Generali Türkiye Genel Müdürü Mine Ayhan yönetiminde “Çoklu Erişim Projesi”ni başlattı. Generali Grubu’nun lideri olduğu ve İtalya, Almanya, Fransa, Macaristan ve Slovakya’da uzun yıllardır yürütülen, projelerin bir benzeri olan “Çoklu Erişim Projesi” gözle görülür bir başarı kaydetti. Bu başarı Hollanda, Belçika ve Tayland’da faaliyet gösteren Grup şirketlerinden gelen ekipler tarafından inceleme konusu oldu.
Geçtiğimiz günlerde İstanbul’a ilk ziyaretini gerçekleştiren Generali Grup CEO’su Mario Greco, Generali Sigorta’dan beklentilerinin yüksek olduğunu ve Türkiye pazarına büyük önem verdiklerini belirtti. Greco, “Generali’yi daha disiplinli ve karlı bir hale getirerek global anlamda büyük bir Grup haline getirdik. Şimdi ise daha yenilikçi ve hızlı olmaya odaklanmış durumdayız. İnovasyona daha global ve sistematik bir şekilde yaklaşmamız gerekiyor” dedi ve sigortacılık alanında güvenilir olmanın yanında hızlı ve kolay ulaşılabilirliliğin önemine işaret etti.