Anadolu Sigorta The Hammers Awards’dan iki ödülle döndü. Ormanın Gözleri Sosyal Sorumluluk Projesi ile “En İyi Sosyal Sorumluluk Ekibi” altın ödülünü kazanan şirket, Pazarlama Ekosistemi ile de “Sigortacılık Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı” gümüş ödülünü almaya hak kazandı.
Bu yıl dördüncü kez düzenlenen The Hammers Awards’ın kazananları belli oldu. 4 ana ve 64 alt kategoriden oluşan programda Anadolu Sigorta iki ödül birden kazandı. Ormanın Gözleri Sosyal Sorumluluk Projesi ile ‘Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik’ kategorisinde “En İyi Sosyal Sorumluluk Ekibi” altın ödülünü alan şirket, Pazarlama Ekosistemi ile ‘Sektörel ve Özel’ kategorisinde “Sigortacılık Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı” gümüş ödülüne layık görüldü.
“Sürdürülebilirlik perspektifini sosyal sorumluluk projelerine de yansıtıyoruz”
Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Anadolu Sigorta Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Koordinatörü Berna Semiz Ergüntan, sürdürülebilirlik perspektifini tüm süreçlerin yanı sıra sosyal sorumluluk projelerine de yansıttıkları söyleyerek “İklim değişikliği ile birlikte özellikle son yıllarda yaşadığımız en büyük sorun, sayısı ve süresi artan orman yangınları. Sıcaklıkların tırmanışa geçtiği, mevsimlerin birbirine karıştığı çağımızda artık yangınların da yaz mevsimiyle sınırlı kalmadığını üzülerek görüyoruz. Yangınlar sadece insanları değil tüm ekolojiyi etkileyen çok büyük bir küresel sorun olarak karşımızda duruyor. Ekonomik, çevresel ve sosyal katma değer yaratma vizyonuyla faaliyetlerini sürdüren bir marka olarak, sürdürülebilirlik vizyonumuz doğrultusunda iklim değişikliği ile mücadele en önemli önceliklerimiz arasında bulunuyor. Henüz bir yılını dolduran ve 5 insansız yangın gözetleme kulesine ulaşan Ormanın Gözleri projesi elbette çok özverili bir ekip işi. Bu projeye emek vermiş, inanmış bir ekip olarak The Hammers Awards’ta aldığımız altın ödül hepimizi fazlasıyla gururlandırdı ve motive etti” diye konuştu.
“KÜP” projesi acentelere de fayda sağlıyor
“Sigortacılık Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı” gümüş ödülüne layık görülen Anadolu Sigorta, pazarlama ve ürün yönetimi, müşteri analitiği, müşteri deneyimi, müşteri yönetimi ve özel sigortacılık ve müşteri iletişim hizmetleri birimleri çatısı altında müşteriler için değer yaratma hedefiyle ortak stratejik hedeflere hizmet eden faaliyetler üzerinde çalışıyor. Şirketin ödül alan Modüler Kampanya Yönetimi “KÜP” projesi, satış kanallarıyla kazan-kazan yaklaşımına dayalı bir ekosistem oluşturmak ve bunu sürdürülebilir kılmak üzere hayata geçirildi. Projeyle bir yandan şirket üretimi ve kazancı arttırılırken diğer yandan kazanılan, satış kanallarına da paylaştırılarak birlikte kazanım amaçlanıyor. Ayrıca, proje ile standart ödüllendirme yaklaşımından çıkılarak ödülün faydaları acentelere de yaygınlaştırıldı. Bu sayede acentelere ödüllere ulaşma konusunda daha geniş imkan tanındı ve onların da müşterilerine Anadolu Sigorta güvencesini sunabilmeleri için önemli bir motivasyon kaynağı sağlanmış oldu.