Anadolu Sigorta’nın 2010 yılından bu yana sürdürdüğü sosyal sorumluluk projesi Bir Usta Bin Usta, dünyanın en önemli pazarlama ve iletişim ödüllerinden biri olan Marcom Ödülleri’nde 5 kategoride Platin ödülün sahibi oldu.Anadolu Sigorta’nın Bir Usta Bin Usta projesi, iletişim ve medya alanındaki çalışmaları ile dünyanın en önemli pazarlama ve iletişim programlarından biri olan uluslararası Marcom Ödülleri’nde 5 kategoride Platin ödüle layık görüldü.
Başvuruların halkla ilişkiler uzmanlarından oluşan bir jüri tarafından değerlendirildiği Marcom Ödülleri’nde yarışmaya katılmak üzere gönderilen çalışmalar arasında, sektöre referans teşkil edecek kalitede olanlar Platin ödül almaya hak kazandı. Platin Ödül bu bağlamda yüksek mükemmellik seviyesi ve profesyonel kapasiteyi temsil ediyor.
Bir Usta Bin Usta projesi İletişim, Halkla İlişkiler, Yazılı Basın Kullanımı, Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İletişim Planı kategorilerinde ödül kazandı. Bu seneki yarışmaya dünya çapında 6500’den fazla başvuru yapıldı. Başvurular şirketlerin kurumsal iletişim bölümlerinin yanısıra halkla ilişkiler ve reklam ajansıları tarafından da gönderildi. Ödüller ise 200 kategoride medya ve iletişimle ilgili 7 farklı alanda verildi.